montage-instructies trekhaken gezocht voor dokumentatie

Lees meer
13-02-2013 20:33 #123441 door Rudi Dortangs
Hallo allemaal,

ik mis in de dokumentatie montage-instructies etc. voor trekhaken (of vind ze niet).
Zover ik weet zijn er voor onze klassieke volvo's trekhaken van Volvo zelf, Peka, Westfalia, BOH, RBS, Brink (en wie weet nog meer). Ook voor hetzelfde wagentype zijn er hierdoor vaak verschillende uitvoeringen.

Ik zou graag zien dat iedereen die iets hiertoe aan kan leveren zich bij mij hiermee meldt. Ik kijk dan welke dokumenten de beste kwaliteit hebben (en probeer ze eventueel beter van kwaliteit te maken als ik geen goede versie ontvang). Iets aan dokumentatie hiertoe heb ik ondertussen, maar niet allemaal even toonbaar en dus deels met nog wat werk. Daarom hier nog geen lijstje van die wat ik al heb (bij sommige hoop ik op betere kwaliteit die iemand aanlevert, dat spaart veel werk).

Zodra ik meerdere toonbaar heb zal ik ze voor plaatsing in de documentatie hier leveren zodat iedereen ze dan kan oproepen.
Als ik hier onbewust "het wiel opnieuw wil uitvinden" omdat deze informatie al ergens staat zeker ook graag een reactie, of ik de enige ben die interesse heeft in zulke dokumentatie zal ik middels de reacties op deze oproep kunnen vaststellen.

groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-02-2013 09:17 #123448 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic montage-instructies trekhaken gezocht voor dokumentatie
Goeie actie, Rudi. Ik heb vrijwel alle documentatie 'door mijn handen' gehad, maar inderdaad niets over trekhaken.

We staan overigens open voor andere aanvullingen in de documentatie: redactie@volvokv.nl

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-02-2013 15:41 #123463 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic montage-instructies trekhaken gezocht voor dokumentatie

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-02-2013 16:36 #123467 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic montage-instructies trekhaken gezocht voor dokumentatie
Hallo Leo,
op zich bedoel ik zo iets wel, maar als ik het goed zie bouwjaar 2008, dus helaas veel te nieuw voor onze vereniging.
Ik vind het hier in de documentatie alleen zinvol indien voor de in de vereniging toegelaten modellen.
groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-02-2013 00:10 #123486 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic montage-instructies trekhaken gezocht voor dokumentatie
Voor de 140 laatst orginele montage instructies gevonden van hoe je bekabeling neerlegt enz bedoel je zoiets?

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-02-2013 10:56 #123496 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic montage-instructies trekhaken gezocht voor dokumentatie
Hallo Kevin,
zeker welkom. Ik heb tot nu toe alleen montage-instructies voor de trekhaak zelf gezocht en gevonden en bedoelde daarom oorspronkelijk alleen die, maar de bekabeling van een trekhaak is natuurlijk ook belangrijk. Ik zal nu zeker ook kijken voor algemene bekabelinginstructies voor trekhaken cq stekkeraansluitingen, die helpen zeker ook bij algemene vragen of voor modellen waarvan verder niets hiertoe bekend is. Ik moet ook ergens een origine volvo trekhaak bekabelingsinstructie liggen hebben, maar voor nieuwer dan 240 (even kijken wat het is en of het voor een in de vereniging toegelaten model is).
groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.