Schema lpg injectie
- Jörg Wiegers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 10:21 #50758
door Jörg Wiegers
Schema lpg injectie is gemaakt door Jörg Wiegers
<p>Hoi daar!</p><p>Wie heeft er een schema van een lpg installatie bij een injectie? Zo te zien had het een systeem moeten zijn waar eerst op benzine wordt gestart. (bedrading is een rommeltje).</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Jorg Wiegers</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bas Kooijman (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 21:45 #87444
door Bas Kooijman (GAST)
Beantwoord door Bas Kooijman (GAST) in topic Schema lpg injectie
Als je iets specifieker kunt zijn wat betreft type, jaar en fabrikant van jouw installatie, kan ik wel even kijken of ik iets voor je heb.
Injectie? LPi? Kan dat in een klassieker?
Of bedoel je net als bij mijn 940, een (ring-)verdamperinstallatie zoals de Vialle type D/F die in oudere typen benzineinjectieblokken werd toegepast?
Injectie? LPi? Kan dat in een klassieker?
Of bedoel je net als bij mijn 940, een (ring-)verdamperinstallatie zoals de Vialle type D/F die in oudere typen benzineinjectieblokken werd toegepast?
16-11-2007 21:59 #87443
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Schema lpg injectie
Allebei is mogelijk. Ik heb twee injectiemotoren, beide op LPG. De ene doet alles op LPG, de ander start op benzine. Start dus absoluut niet op gas, dat vind ik wel een nadeel. Twee geheel gescheiden systemen is handig als problemen opgezocht moeten worden. Geheel gescheiden is ook eenvoudiger.
Ik heb wel een schema, maar dat moet ik opzoeken.
Ik heb wel een schema, maar dat moet ik opzoeken.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Jörg Wiegers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2007 13:42 #87442
door Jörg Wiegers
Beantwoord door Jörg Wiegers in topic Schema lpg injectie
Hallo Rob, Bas,
Het is een 145 met B20F. De gasinstallatie is van GMS lijkt het. Hij had moeten starten op benzine zo te zien. Het lijkt er tevens op dat de injectoren nog aangestuurd blijven en ze alleen de benzinepomp schakelen.....
Als jullie iets hebben dan graag!
teveelvolvos@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Jörg.
Het is een 145 met B20F. De gasinstallatie is van GMS lijkt het. Hij had moeten starten op benzine zo te zien. Het lijkt er tevens op dat de injectoren nog aangestuurd blijven en ze alleen de benzinepomp schakelen.....
Als jullie iets hebben dan graag!
teveelvolvos@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Jörg.