fluit in dubbele SU HS6?
- Niels Rijper (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-12-2007 15:12 #50721
door Niels Rijper (GAST)
fluit in dubbele SU HS6? is gemaakt door Niels Rijper (GAST)
hallo mede volvo maten,ik heb een vraag, tijdens het rijden hoor ik een fluit van mijn carbs komen, su's met kn luchtfilter.Dit verdwijnt tijdens het versnellen maar is aanwezig tijdens het ' trekkend' houden van de motor.iemand een tip hoe dit op te lossen? ze zijn niet gereviseerd maar helemaal nieuw dus dat zou het probleem niet mogen zijn.al vast bedankt, niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-12-2007 12:35 #87610
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic fluit in dubbele SU HS6?
Probeer is een ander soort luchtfilter, heb wel meer gehoord dat ze behoorlijk aanwezig kunnen zijn die SU carb's. Fluiten is toch een kwestie van lucht langs een klein spleetje laten lopen en als dit maar met de juiste snelhied gaat dan kun je dit horen.
- Jasper van t Wout (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2007 17:53 #87609
door Jasper van t Wout (GAST)
Beantwoord door Jasper van t Wout (GAST) in topic fluit in dubbele SU HS6?
<p>lekkage, lekkage, lekkage.</p><p>Ergens een pakking, aansluiting of whatever lekt wat lucht.</p><p>K&N`s luchten per definitie beter, daar neem je ze voor.</p><p>Mogelijke verdachten: </p><p>De gasklepstangen</p><p>de gasklepafstelling zelf, zijn ze gesynchroniseerd?</p><p>pakking tussen K&N`s en carbs</p><p>De kelken van je carbs</p><p>Zijn alle aanzuiggaten mooi schoon en vrij?</p><p> </p><p>Veel plezier bij het onderzoek.</p><p> </p><p>groet,</p><p> </p><p>Jasper</p>