LPG inbouwen
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2008 12:35 #50607
door guy horn (GAST)
LPG inbouwen is gemaakt door guy horn (GAST)
<p>Hola,</p><p>Auto Gas Holland biedt aan voor 1150 LPG in te bouwen in een 164 (2xcarburateur) . Lijkt me een goede prijs. Heeft iemand ervaring mee? Enne, ik woon in Assen. Zijn er dichterbij stations met vriendelijke prijzen? Ik kon het if Friesland voor 1500 laten doen. Wel een groot verschil! Ik hoor het graag. Groet, Guy</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
31-01-2008 14:40 #88158
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic LPG inbouwen
<p>Zo op alleen prijs is het lastig vergelijken. Wat krijg je er precies voor is de vraag. Zaken die belangrijk zijn op op te letten zijn wellicht:</p><p>- Komt er een vullingsgraag ledjes systeem op het dashboard?</p><p>- Wordt de vulopening weggewerkt of niet?</p><p>- Hoeveel liter gastank gaat erin?</p><p>Op zich klinkt 1150 als een redelijke prijs.</p><p>Ik heb ooit ook zoiets betaald, maar het bleek achteraf rommelig ingebouwd te zijn met de vulnippel niet op de plek waar ik hem wilde. Dus ik geef in het vervolg liever iets meer uit aan een goede afwerking.</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
31-01-2008 17:07 #88157
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic LPG inbouwen
<p>Je kan beter iets méér uitgeven voor een nette afwerking dan voor een koopje gaan.</p><p>Spreek goed af wat je wil, als de lpg man je al dat soort vragen gaat stellen zit je aan het goede adres. </p><p>Vraag ook of hij wel eens een amazon heeft gehad om in te bouwen.</p>
Amazon Combi '66
- Rob W (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
02-02-2008 13:30 #88156
door Rob W (GAST)
Beantwoord door Rob W (GAST) in topic LPG inbouwen
<p>Het is misschien niet om de hoek voor je, maar ik heb erg goede ervaringen bij Van Orsouw in Eindhoven. Ruim een jaar geleden heb ik daar een onderbouw installatie (45 liter effectief gas+30 liter benzine) laten inbouwen in mijn 145 (enkele carburateur) voor ca 1250,- Euro. Netjes ingebouwd en prima service, vulopening naar wens, en een indicator met ledjes op het dashboard. Volgens mij doen ze erg veel klassiekers en Volvo's.
</p>
</p>
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
02-02-2008 21:18 #88155
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic LPG inbouwen
Hoewel zelf geen ervaring, inderdaad veel positiefs gehoord over Van Orsouw. En je kunt er zelfs nog op wachten geloof ik. Dus 's morgens brengen, even winkelen/cafe's bezoeken in Eindhoven en 's middags weer ophalen en naar huis rijden.

02-02-2008 23:57 #88154
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic LPG inbouwen
In mijn 145 heeft Holland Autotechniek (Purmerend) een staande tank op de plaats van het reservewiel ingebouwd. Het reservewiel past met een beetje creativiteit onder de dubbele bodem.
Gasinstallatie OK met uitzondering van de dashboardindicatie. De tankzender is een erg lastig onderdeel hiermee. Daarvoor moet ik nog een keer terug.
Verder prima gedaan, functioneert goed en goede service.
Maak wel goede afspraken, ook over tijd. Ze zijn erg vol en druk.
Gasinstallatie OK met uitzondering van de dashboardindicatie. De tankzender is een erg lastig onderdeel hiermee. Daarvoor moet ik nog een keer terug.
Verder prima gedaan, functioneert goed en goede service.
Maak wel goede afspraken, ook over tijd. Ze zijn erg vol en druk.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Rinus U (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2008 00:23 #88153
door Rinus U (GAST)
Beantwoord door Rinus U (GAST) in topic LPG inbouwen
Ooit heeft van Orsouw in mijn Amazon een gasinstallatie ingebouwd. ( 2001) Enkele malen daarna geweest om installatie opnieuw af te stellen. Wordt gedaan zonder kosten en zonder afspraak en met veel kennis van zaken. Zee betrouwbaar adres.