su carburator

  • pieter beeckx (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
09-02-2008 11:46 #50592 door pieter beeckx (GAST)
su carburator is gemaakt door pieter beeckx (GAST)
<p>hallo ,</p><p> </p><p>op een volvo rit (zeeland dacht ik) </p><p>was er iemand met een amazon op LPG en su carburator</p><p>hij had de schuif omhoog en geblokeert als ie op gas reed (dan sleet de naald niet , en was ie een klein beetje vinniger op gas)</p><p>nu had ik graag geweten hoe je zo iets maakt , waar je de vacuum aansluit enz .. </p><p>kan iemand mij hierbij helpen (nu ga ik wel dubbele su's monteren maar dit blijft hetzelfde denk ik , alleen dat ik de 2 carburatoren zal moetten doen)</p><p> </p><p> </p><p>mvg pieter</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2008 12:26 #88239 door Frans Lotty
Beantwoord door Frans Lotty in topic su carburator
Er zijn kitjes te koop die je aan de ene kan aansluit op jouw vacuum en de andere kant van deze unit sluit je aan op de carburateur
Je moet dan wel een gaatje in de hasl boven van de carburateur boren om een nippeltje aan te sluiten zodat je het vacuum erop zet als
je op gas rijd. Dit heb ik gezien bij een stromberg. Weet echter NEIt of dit ook zo maar kan bij een SU.
Je kan naar vogels bellen (ze reageren slecht op email)
www.vogelsautogas.nl/


Frans
Ik ga dit binnekort doen bij wat stromberg's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • pieter beeckx (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
09-02-2008 19:14 #88238 door pieter beeckx (GAST)
Beantwoord door pieter beeckx (GAST) in topic su carburator
ok ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • pieter beeckx (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
09-02-2008 19:17 #88237 door pieter beeckx (GAST)
Beantwoord door pieter beeckx (GAST) in topic su carburator
<p>ok bedankt voor je antwoord</p><p> </p><p>ik zal eens contact opnemen dan , verkoopt hij deze setjes ? en een gedacht van de prijs ? </p><p>maakt hij dit zelf ? of is het een kitje dat ze op nog plaatsen hebben ?</p><p> </p><p>ik dacht dat het niet ging bij een stromberg ivm het membraan ? </p><p>bedankt voor je antwoord </p><p>mvg pieter </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2008 21:04 #88236 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic su carburator
<p>Vogels verkoopt inderdaad zo'n "gas-lift-setje". Ik meen dat ik er ca. &euro;25,- voor betaald heb. Heb het toegepast op een Sromberg maar dan moet je hem dus niet aansluiten zoals ze bij Vogels vertellen want dan werkt het niet.</p><p>Wat je moet doen is een gaatje (M6?) boven in de de hals van de carburateur maken; echter de valse lucht die via de ontluchting naar onderen weglekt vergalt het plezier.
Wat ik vervolgens gedaan heb ik om de ontluchting die langs de hals naar beneden loopt, die hab ik van onderen dicht gemaakt (M6 shoef erin gedraaid).</p><p>Heb e.e.a. met een doorzichtig luchtfilter gecontroleerd en het werkt prima.</p><p> </p><p>Hoe het op een SU werkt weet ik helaas niet, maar ik verwacht geen grote verschillen t.o.v. een Stromberg.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • pieter beeckx (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
10-02-2008 10:51 #88235 door pieter beeckx (GAST)
Beantwoord door pieter beeckx (GAST) in topic su carburator
<p>hallo , </p><p> </p><p> </p><p>kan je soms eens foto's nemen van het setje ? hoe het ingebouwt zit enz .. ?</p><p>mijn e-mail pieter007@hotmail.com </p><p> </p><p>mvg pieter</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2008 11:20 #88234 door Frans Lotty
Beantwoord door Frans Lotty in topic su carburator
Vraagje voor Han Misdom,

Waar gaat dat boutje precies, heb al een beetje gekeken, maar kon niet ontdekken waar het dan moet.
Heb je eventueel een foto of tekening die dit duidelijk maakt?

Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2008 17:38 #88233 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic su carburator
Naar mijn idee gaat het niet met een su,want die heeft geen membraan,zodat de boel niet afsluit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2008 17:38 #88232 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic su carburator
Naar mijn idee gaat het niet met een su,want die heeft geen membraan,zodat de boel niet afsluit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • pieter beeckx (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
22-02-2008 16:57 #88231 door pieter beeckx (GAST)
Beantwoord door pieter beeckx (GAST) in topic su carburator
<p>ondertussen heb ik al leidingen gevonden die ik kan gebruiken alsook nippels om de leidingen op aan te sluiten</p><p> </p><p>nu zoek ik dus enkel nog zo een vacuum afsluit dingetje</p><p>waar zou ik dit kunnen vinden ? waar word dit op toegepast? zit het op een hedendaagse auto ?</p><p>mvg pieter</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.