B21E valse lucht via injecteurs
- Karel De Groot (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 14:00 #50587
door Karel De Groot (GAST)
B21E valse lucht via injecteurs is gemaakt door Karel De Groot (GAST)
<p>144 uit 73 met een B21E.</p><p>Motor loopt al een tijd onrustig, met name stationair. Nu blijkt er valse lucht langs de injecteurs binnen te komen.
Ik heb nog een setje injecteurs liggen, met op het oog goede rubbers. Is het zinnig om nog verder af te dichten tussen rubber en motorblok dmv vloeibare pakking? Of bestel ik beter een nieuw setje rubbers?</p>
Ik heb nog een setje injecteurs liggen, met op het oog goede rubbers. Is het zinnig om nog verder af te dichten tussen rubber en motorblok dmv vloeibare pakking? Of bestel ik beter een nieuw setje rubbers?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13-02-2008 11:37 #88265
door Ben Flierman
tinustuning.nl
Beantwoord door Ben Flierman in topic B21E valse lucht via injecteurs
Zowiezo aan te raden om even nieuwe rubbers te plaatsen. Indien niet afdoende kan vloeibare pakking uitkomst bieden.
tinustuning.nl
- Arthur Vaanhold
- Senior lid
-
Minder
Meer
15-02-2008 23:19 #88264
door Arthur Vaanhold
Beantwoord door Arthur Vaanhold in topic B21E valse lucht via injecteurs
Dag Karel,
Rubbers zijn verkrijgbaar bij de Bosch servicecentra. Ik heb ze vorig jaar allemaal vervangen voor de 245 Turbo (B21ET). Ze kunnen de injectors ook testen (controle van het sproeibeeld) en evt. reinigen.
Groeten,
Arthur
Rubbers zijn verkrijgbaar bij de Bosch servicecentra. Ik heb ze vorig jaar allemaal vervangen voor de 245 Turbo (B21ET). Ze kunnen de injectors ook testen (controle van het sproeibeeld) en evt. reinigen.
Groeten,
Arthur