Auto start op gas, slaat af en niet meer aan op LPG na verdamper

  • Misha Hofkes (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-04-2008 11:18 #50433 door Misha Hofkes (GAST)
<p>Vanwege aan rare backfire af en toe heb ik een revisiesetje in mijn verdamper geschroeft; en dat as nodig ook. De membramen waren allemaal gaar. </p><p>Nu echter start de auto direkt op LPG, om dan af te slaan en niet meer aan te slaan. Auto krijgt duidelijk geen gas. Dit was voor de revisie absoluut niet het geval, de auto startte altijd prima en direkt.</p><p>Start ik de auto op benzine, en rijd ik een minuutje, schakel op LPG is er niets aan de hand. Rijdt prima.</p><p>De afsluiters en het veiligheidsrelais heb ik gecheckt, is allemaal in orde.</p><p>Ontsteking is goed (electronisch), bougies zijn netjes.</p><p>Wie heeft een idee wat er gebeurt kan zijn agv de verdamperrevisie ?</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-04-2008 10:01 #88902 door Frans Lotty
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem bij mij bevriest de verdamper.Maar als ik op benzine start en hem warm laat lopen en dan naar lpg gaat het goed. Ik moet nog even naar de route van de koelvloeistof kijken, misschien heb je hetzelfde probleem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Misha Hofkes (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-04-2008 10:29 #88901 door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Auto start op gas, slaat af en niet meer aan op LPG na verdamper
<p>Mwah, lijkt me sterk. Er is niets veranderd aan die route. Ik heb zitten denken aan een wat onwillige afsluiter in de verdamper die misschien niet hoog genoeg getild wordt in het begin->auto slaat af->veiligheidsrelais gooit de afsluiter dicht..</p><p>Maar heb eigenlijk geen zin in een nieuwe afsluiter proberen; een nieuwe verdamper kost psvr 125 euro, en zit er in een paar minuten op.. Ik kan alleen dit specifiek na een revisieset niet thuisbrengen, het zou ook kunnen dat het afsluitrubbertje nog een beetje te ver naar buiten komt of zo.</p><p>Misschien dat ding er vandaag nog maar eens afhalen .</p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Misha Hofkes (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-04-2008 10:29 #88900 door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Auto start op gas, slaat af en niet meer aan op LPG na verdamper
<p>Mwah, lijkt me sterk. Er is niets veranderd aan die route. Ik heb zitten denken aan een wat onwillige afsluiter in de verdamper die misschien niet hoog genoeg getild wordt in het begin->auto slaat af->veiligheidsrelais gooit de afsluiter dicht..</p><p>Maar heb eigenlijk geen zin in een nieuwe afsluiter proberen; een nieuwe verdamper kost psvr 125 euro, en zit er in een paar minuten op.. Ik kan alleen dit specifiek na een revisieset niet thuisbrengen, het zou ook kunnen dat het afsluitrubbertje nog een beetje te ver naar buiten komt of zo.</p><p>Misschien dat ding er vandaag nog maar eens afhalen .</p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-05-2008 19:46 #88899 door Kees van Dorth
Auto krijgt duidelijk geen gas: Weet je zeker dat ie niet verzuipt in het gas? Als ik start op gas slaat de motor aan en moet ik volgas geven om hem aan te houden. Als ie dan toch afslaat en ik opnieuw start (met de B/G knop in het midden) slaat ie na 5 tellen aan en zet ik de schakelaar weer op Gas. Als 't niet wil zo als 't moet, moet 't maar zoals het wil...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Misha Hofkes (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-05-2008 11:00 #88898 door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Auto start op gas, slaat af en niet meer aan op LPG na verdamper
<p>Ok, dit probleem is inmiddels opgelost.</p><p>Ik heb er een nieuwe verdamper in geschroefd. Voor 125 ero alles weer perfekt in orde.</p><p>Iedereen bedankt voor de reacties</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.