vraagje aan han misdom

Lees meer
07-05-2008 07:27 #50396 door Frans Lotty
vraagje aan han misdom is gemaakt door Frans Lotty
Hi Han, je gaf pas het volgende antwoord en ik ben benieuwd WAAR precies het boutje moet...Han Misdom schreef op 09-02-2008 21:04 Vogels verkoopt inderdaad zo'n "gas-lift-setje". Ik meen dat ik er ca. €25,- voor betaald heb. Heb het toegepast op een Sromberg maar dan moet je hem dus niet aansluiten zoals ze bij Vogels vertellen want dan werkt het niet.Wat je moet doen is een gaatje (M6?) boven in de de hals van de carburateur maken; echter de valse lucht die via de ontluchting naar onderen weglekt vergalt het plezier.Wat ik vervolgens gedaan heb ik om de ontluchting die langs de hals naar beneden loopt, die hab ik van onderen dicht gemaakt (M6 shoef erin gedraaid).Heb e.e.a. met een doorzichtig luchtfilter gecontroleerd en het werkt prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-05-2008 22:37 #89060 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic vraagje aan han misdom
<p>Frans, je moet de bovenkant van de carburateur halen. As je nu tegen de onderkant van de bovendeksel kijkt zie je twee gaten. In het midden het gat waarin de demper van de de zuiger past en daarnaast een kleiner gat (~5mm). Dit is het zogenaamde ontluchtingskanaal. In dit gat draai je eerst een M6 tap. Vervolgens kun jer er een M6 bout in draaien.</p><p> </p><p>Succes</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-05-2008 06:23 #89059 door Frans Lotty
Beantwoord door Frans Lotty in topic vraagje aan han misdom
Bedankt Han! Ik ga dit zo proberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.