Gasvulling in achterreflector Amazone
- 06061-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 12:04 #50323
door 06061-dummy
Gasvulling in achterreflector Amazone is gemaakt door 06061-dummy
<p>Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om de gasvulling in de achterreflector van een amazone te bouwen. Het heeft ook beschreven gestaan in het Volvo magazine alweer een poosje geleden. Wie kan mij helpen aan een beschrijving van het plaatsen van deze vulling in de achterreflector, of weet in welk jaar en nr. van het Volvo magazine dit heeft gestaan?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jaco Meerveld (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2008 23:54 #89336
door Jaco Meerveld (GAST)
Beantwoord door Jaco Meerveld (GAST) in topic Gasvulling in achterreflector Amazone
<p>Hoi Kilian,</p><p>Het artikel stond in de VCM 80-6-50 (wat ik begrijp als pagina 50 van juni 1980) en staat op de cd-rom van de club op pagina 5162.</p><p>het artikel kan ik niet hierbij plaatsen (als gecomprimeerde JPEG is het onleesbaar) maar ik kan gerust je een Word-bestandje mailen als je dat wilt.</p><p>groet
jmeerveld@versatel.nl
</p>
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-06-2008 15:28 #89335
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Gasvulling in achterreflector Amazone
Kilian, ik heb een dergelijke vulling op mijn Amazon zitten. Weet niet of dit exact hetzelfde is als de in het artikel genoemde versie, maar het ziet er in ieder geval erg fraai uit. Indien gewenst kan ik je foto's sturen van het systeem. Heb de auto overigens zo gekocht, niet zelf het LPG systeem laten plaatsen. Het enige wat je van de buitenkant ziet van de vulling is de donkergrijze lpg-vul-rand tussen de reflector en de auto. De reflector draai je vervolgens met een slag open als je wilt vullen.
- 06061-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2008 18:40 #89334
door 06061-dummy
Beantwoord door 06061-dummy in topic Gasvulling in achterreflector Amazone
<p>Beste Vincent Kroese,</p><p>Bedankt voor jr reactie.Ik zou graag wat foto's ontvangen van jouw systeem gasvuldop in de achterreflector. Er bestaan twee verschillende uitvoeringen. Een waar je alleen de reflector van het huis afdraait, en een waar je het hele reflectorhuis naar een kant scharniert. En ik denk dat jij dat laatste systeem hebt. Ik wil daar graag meer van weten dus als je wat foto's zou kunnen sturen zou dat zeer welkom zijn.</p><p>Alvast bedankt en vriendelijke groeten Dirk Kilian</p><p>En dan is het handig als ik daar een mail-adres bij doe:
dirk@kiliansmits.demon.nl
</p>