pakking uitlaatspruitstuk
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Minder
Meer
28-07-2008 23:34 #50239
door 11654-dummy
pakking uitlaatspruitstuk is gemaakt door 11654-dummy
<p>Zit ik in zuid frankrijk met een kapot spruitstukpakking. Is hier dus nergens te krijgen of ze willen het me niet verkopen.
(Nu ik de fransen beter leer kennen vind ik mijn hond wel steeds liever worden) Wat een volk. Maar ja hoe nu verder. Ik heb bij het vod een pakking besteld en ze sturen het op. Kan ik nu wel rustig doorrijden met die lekke pakking tot dat de nieuwe er is. Wie heeft raad??</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties.</p>
(Nu ik de fransen beter leer kennen vind ik mijn hond wel steeds liever worden) Wat een volk. Maar ja hoe nu verder. Ik heb bij het vod een pakking besteld en ze sturen het op. Kan ik nu wel rustig doorrijden met die lekke pakking tot dat de nieuwe er is. Wie heeft raad??</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-07-2008 09:18 #89681
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic pakking uitlaatspruitstuk
Dat is balen, maar doorrijden kan weinig kwaad. Zal alleen een beetje herrie maken, en let op uitlaatgassen in je interieur. Maar je zal al je ramen toch wel open hebben als je rijdt. Succes, hoop dat je reparatie voorspoedig verloopt!
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-07-2008 10:15 #89680
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic pakking uitlaatspruitstuk
Bij overlast eventueel dichtsmeren met gun gum of zo. Verkopen ze bij (bijna) elk pompstation.
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-07-2008 21:09 #89679
door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic pakking uitlaatspruitstuk
<p>Hallo Cees,</p><p>Ik heb zo ook nog weleens twee weken doorgereden en 4 dagen achter elkaar dik 200 km per dag gereden. Het maakt wat meer herrie en je raakt wat trekkracht kwijt, maar het beschadigt niets.</p><p>Sterkte en houd je spruitstuk na vervanging van de pakking in de gaten, misschien moet je je spruitstuk (laten) vlakken, anders blijft het terugkomen.</p><p>Groeten en geniet van de zon!</p><p>Marijn</p><p> </p><p> </p>
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Minder
Meer
31-07-2008 21:00 #89678
door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic pakking uitlaatspruitstuk
Oke, ik heb via de VOD een pakking besteld. Tjonge jonge wat een service. Binnen 2 dagen werd het afgeleverd bij de camping. Daarvoor zit ik dus bij een club en wat voor een. De medewerkers van het VOD bedankt. En meedenken om 3 moeren voor de uitlaatbevestiging mee te sturen TOP en nogmaals bedankt.
- Joan Tacx
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
01-08-2008 14:20 #89677
door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic pakking uitlaatspruitstuk
Cees,
Leuk om te horen dat het toch zo afloopt.
Misschien een leuk stukje voor het clubblad ???
Groeten
Joan
Leuk om te horen dat het toch zo afloopt.
Misschien een leuk stukje voor het clubblad ???
Groeten
Joan
- Tam Kuiper
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2008 14:04 #89676
door Tam Kuiper
Beantwoord door Tam Kuiper in topic pakking uitlaatspruitstuk
<p>Heb een nieuwe gaskop. Na montage van alle ondelen blijkt mijn spruitstuk krom te zijn. Mij wordt aangeraden een "nieuw" spruitstuk te monteren. Nu een iritant spetterend/lekkend geluid. Wie kent dit en is iets dergelijks mogelijk. </p><p>M.i. kan een spruitstuk niet krom worden nadat het recht/vlak was. By the way als iets dergelijk mogelijk is wie heeft dan voor mij een vlak spruitstuk voor mij in de aanbieding. B20A met strombergcarb. </p><p>Graag een spoedige reactie:</p><p>
tamkuiper@casema.nl
</p>
- D. Spieard (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2008 21:56 #89675
door D. Spieard (GAST)
Beantwoord door D. Spieard (GAST) in topic pakking uitlaatspruitstuk
<p>Hallo Tam,</p><p>Als er in het spruitstuk geen scheuren zitten kun je de pasvlakken gewoon laten afvlakken bij een revisiebedrijf, gelijk dan ook het pasvlak waar de uitlaat tegenaan gemonteerd wordt af laten vlakken.</p><p> </p>