Zenith VN 34 carburateur versus Zenith VN 36 carburateur

• Willie Buning (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2026 22:02 #1481222 door Willie Buning (GAST)
Zenith VN 34 carburateur versus Zenith VN 36 carburateur is gemaakt door Willie Buning (GAST)
Hallo, ik heb een Zenith VN 34 carb gekocht in Sweden en heb eerder al een  Zenith VN 6 Carb revisie set gekocht, nu wil ik de VN 34  reviseren met de VN 36 revisie set, is dat verstandig?, Bij Nordicar navraag gedaan en die zeiden:  dit gaat niet goed, hoewel de aansluitingen kloppen, ik geloof de technische kennis van Nordicar wel, maar misschien heeft  iemand daar ervaring mee?  omdat ik altijd LPG rijdt  wordt de VN 34 Carb wordt een soort thuisbrenger, mocht ik onderweg zonder LPG komen te staan of naar de eerst volgende LPG station te rijden, Nordicar bevestigde dat de performance dan ook minder is, dat is voor mij niet  zo belangerijk.

voordat ik de gehele boel demonteer, misschien wat adviezen uit de ervarings wereld op dit forum.

groet.

Willie Buning.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Derk Idsardi
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-06-2026 22:59 #1481226 door Derk Idsardi
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Zenith VN 34 carburateur versus Zenith VN 36 carburateur
Verplaatst naar brandstofsysteem.

Amazon Combi 1965
Amazon 1962

Forummoderator

• Willie Buning (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2026 09:13 #1481229 door Willie Buning (GAST)
Beantwoord door Willie Buning (GAST) in topic Zenith VN 34 carburateur versus Zenith VN 36 carburateur
dank