stromberg carburateur reageert niet op co afstelling

• Mark Murre (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2009 02:16 #49792 door Mark Murre (GAST)
stromberg carburateur reageert niet op co afstelling is gemaakt door Mark Murre (GAST)
<p>Beste mensen, ik ben bezig om mijn amazon combi B18d motor weer goed te laten lopen , ik heb de dubbele carburateurs vervangen voor een enkele stromberg carb. en een ander uitlaatspruitstuk erop gezet met een dubbele uitlaatpoort met daaraan een simons sportuitlaat.Nu het geval..de motor loopt wat onregelmatig en schud wat stationair op gas, en op benzine hetzelfde verhaal maar dat lijkt me slijtage van de naalden! Zelf heb ik met draaiende motor remmenreiniger op het spruitstuk gespoten en de motor reageerde daar wel op dus een lekkage ! nu lijkt de lekkage niet te zitten bij het spruitstuk zelf maar bij het asje dat de carburateur ingaat waarmee je gas geeft, nu weet ik niet of dat normaal is maar als ik tegen het asje aandruk dan loopt de motor iets mooier .Verder heb ik de motor proberen af te stellen met de co stelschroef maar wat ik ook draai er gebeurt niets ? Extra info : motor heeft op elke cylinder 10bar , kleppen zijn gesteld en er zit een velleman ontsteking in ,auto stond wel al een jaar lang stil!</p><p>Graag zou ik bij de afsteldag zijn maar de auto moet eerst nog gespoten en gekeurd worden en de oliekeering achter moet nog gemaakt worden en nog wat afbouw werk dus eerst nog wat sleuteltijd helaas. Alvast bedankt voor het meedenken !</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-03-2009 15:12 #91633 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic stromberg carburateur reageert niet op co afstelling
<p>Beste Mark, Je geeft het zelf al aan..... De carb is versleten en toe aan revisie. Een nieuw asje + waarschijnlijk lagering en tevens nieuwe schacht en naald. VOD verkoopt setjes om te reviseren. Dit is goed zelf te doen. Anders even hulp vragen binnen je regio.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD