Afstellen van de drukregelaar op de injectie rail van de D Jet

  • Albert de Leest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
29-09-2024 12:36 #1046776 door Albert de Leest
Beantwoord door Albert de Leest in topic Afstellen van de drukregelaar op de injectie rail van de D Jet
Er zijn misschien wel 25 aanbieders van manometers voor benzine, water, lucht, gas of olie. Ze zijn allemaal even betrouwbaar voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn, druk meten. Of het nou de waterdruk in je CV ketel de druk in je banden de druk van je compressor of de druk van je gasfles, het is altijd METEN is WETEN. Groeten Albert 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-09-2024 14:34 #1046778 door Tom Steverink
Zoals Albert al zei: er zijn er veel, voor wat het waard is, ik heb deze gekocht op amazon:  Katsu 449855, mooi in een koffertje met diverse hulpstukken. Ik betaalde iets van 23 euro.

 

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-10-2024 18:04 #1046804 door Rob Spoon
Dag Tom, mooi dat je jouw regelaar nog kunt afstellen. Ik heb verschillende geprobeerd, zonder goed resultaat. Ik heb nu een chinese drukregelaar mét manometer. Die werkt perfect.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-10-2024 21:52 - 03-10-2024 21:54 #1046807 door Tom Steverink
Hey Rob, ik vraag me ook af of die van mij goed blijft staan, voordat de auto naar mij kwam was hij ook op 2 bar afgesteld zegt mijn maat die hem voor me heeft ontdaan van de LPG boel voordat  ik hem importeerde in Frankrijk..
Laat eens een foto zien van jouw drukregelaar?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Laatst bewerkt 03-10-2024 21:54 door Tom Steverink.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-10-2024 22:15 #1046808 door Rob Spoon
Zoiets, Tom. 

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-10-2024 11:35 #1046809 door Tom Steverink
Ah, maar die zet je dan niet op de originele plek, maar in de aanvoer naar de brandstofrail denk ik?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-10-2024 12:09 #1046810 door Rob Spoon
Dat klopt, Tom. Ik heb hem gemonteerd in de retourleiding, tussen rail en tank. Zoek gewoon een geschikte plek. Niet origineel, maar erg doeltreffend.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-10-2024 12:30 #1046811 door Tom Steverink
O, in de retour, ja, dat is handiger inderdaad. Dank Rob!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD