Schoonmaken binnenkant van benzinetank P1800S
- Roel ter Haar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2009 21:22 #49321
door Roel ter Haar (GAST)
Schoonmaken binnenkant van benzinetank P1800S is gemaakt door Roel ter Haar (GAST)
<p>Beste,</p><p>De binnenkant van mijn benzinetank zit vol met een soort van witte gom achtige drap. </p><p>Heeft iemand een tip voor me om de tank van binnen goed te reinigen?</p><p>Alvast bedank!</p><p> </p><p>Roel. </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Rumen
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
16-12-2009 22:33 #93973
door Peter Rumen
Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Beantwoord door Peter Rumen in topic Schoonmaken binnenkant van benzinetank P1800S
<p>Ik heb de vorige maand mijn benzinetank ontroest en volgens de gebruiksaanwijzing van "Rustbuster" moest ik na het aftappen van de benzine de tank ontvetten met warm water en afwasmiddel (royaal) en goed schudden. Desnoods een paar keer herhalen tot alle troep er uit is. Let wel op dat er benzineresten en de onbekende witte gom in zit wat opgevangen moet worden als chemisch afval. Daarna een paar keer na spoelen en vervolgens goed laten drogen (lucht door blazen, straalkacheltje etc.). Je moet er wel de tank voor uitbouwen maar dat is zo gebeurd. Volgens mij is deze methode ook goed voor jou probleem.</p><p>Succes en laat even weten hoe het afloopt.</p>
Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
- 09951-dummy
- Senior lid
-
Minder
Meer
17-12-2009 09:37 #93972
door 09951-dummy
Beantwoord door 09951-dummy in topic Schoonmaken binnenkant van benzinetank P1800S
<p>Zie website</p><p>
www.tankcure.nl
</p><p> </p><p>Ik heb hier mee de tank van mijn p1800e mee gedaan.</p><p>Succes .</p><p>Leen Luijendijk</p>