hulp bij nieuwe draadboom

• Marco Nas
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
03-03-2010 20:35 #49183 door Marco Nas
hulp bij nieuwe draadboom is gemaakt door Marco Nas
Hallo, ik ben (al langere tijd) bezig met het weer opbouwen van mijn Amazon. Ik heb een nieuwe draadboom gekocht bij Scandcar en die wil ik aansluiten. Nu wil het geval dat ik niet al te handig ben met al die draden. Ik heb al wel diverse draden aangesloten, waarvan ik zeker weet dat dat goed zat, maar vooral in het vooronder en achter het dashboard gaat het boven m'n pet. Wie wil mij op weg helpen in het doolhof van draden? Hulp van Scandcar en een aansluitschema hebben me wel op weg geholpen, maar ik ben nog niet aan de eindstreep en ik wil 'm zo graag horen lopen!
Ik woon in Veenendaal.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
03-03-2010 22:09 #94800 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic hulp bij nieuwe draadboom
Hoi Marco,

Ik heb ooit nog een rode motorkap van je gekocht! Zit nog steeds op de Amazon ;-) Leuk om te lezen dat je nog steeds bezig bent met jouw Amazon. Wit toch? Die motorkap heb ik volgens mij in 2005 gekocht en toen was je al bezig... ;-)

Helaas kan ik je niet helpen met de draadboom, maar ik hoop dat iemand anders je kan helpen! Succes!

• Marco Nas
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
03-03-2010 23:08 #94799 door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic hulp bij nieuwe draadboom
Hoi Bas. Leuk om weer wat van je te horen. Ik hield jouw voortgang met jouw Ama via de site ook lange tijd in de gaten en zag de motorkap inderdaad bij jou erop zitten, mooi om te zien dat veel toch ergens weer goed gebruikt kan worden. Vwb de hulp, ik zit met spanning te wachten...............groeten, Marco. ps idd een witte.

• Fred Wijtvliet (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2010 07:44 #94798 door Fred Wijtvliet (GAST)
Beantwoord door Fred Wijtvliet (GAST) in topic hulp bij nieuwe draadboom
Marco, ik heb ook zo'n restauratie project in mijn garage staan. Alleen sta ik nog aardig aan de basis van de opbouw, de carosserie staat in de basis primer. en is verder helemaal kaal. Ik moet tzt ook een nieuwe draadboom gaan maken/aanleggen. Ik wil je wel trachten te helpen en kijken hoever we kunnen komen met de aansluitingen. Als je interesse hebt mail naar f.wijtvliet@hccnet.nl. ps ik woon in Ugchelen, bij Apeldoorn. Gr. Fred

• Marcel van Genderen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2010 11:22 #94797 door Marcel van Genderen (GAST)
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic hulp bij nieuwe draadboom
Hallo, ook ik ben bezig met de restauratie van mijn 69er amazon, ik heb op een klein dingetje na de kabelboom klaar en ik heb er spanning op gehad en bijna alles werkt. en de motor loopt.wat ik gedaan heb is samen met het schema onder het dashboard gaan liggen en rustig kijken , draden volgen en soms doormeten, toen ik de spanning erop zette had ik een aantal storingen en die ben ik stuk voor stuk gaan oplossen. een geduldig werkje. maar zoals elke restauratie moet je af en toe doorbijten. wat ook goed kan helpen is kijken bij een andere amazon. wat ik bij de oude kabelboom had gedaan was de draden afknippen net na de schakelaars dan kun je ongeveer zien welke draden erop zaten. Succes!

• Marco Nas
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
09-03-2010 21:42 #94796 door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic hulp bij nieuwe draadboom
Ja bedankt Marcel. Fred is vanavond hier geweest en we gaan er samen tegen aan. Het gaat goed komen, dat weet ik zeker! GR, Marco.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD