lekkage benzinepomp

Lees meer
20-06-2010 21:19 #48946 door Arnic de Winter
lekkage benzinepomp is gemaakt door Arnic de Winter
<p>Wie kan mij adviserene?</p><p>Ik heb een Amazone van 1967 met B18 motor.Er is een LPG installatie en de motor loopt altijd op LPG.</p><p>De benzineafsluiter zit na de benzinepomp. Onlnags kwam ik er bij toeval achter dat er benzine lekt uit de pomp.Ik heb afsluitingen en pakking gecontroleerd maar daar lijkt niet mis mee.Er zit wel een kleine opening aan de onder/zijkant van de pomp en ik vermoed dat daar de benzine uit komt.Volgens mij hoort deze kleine opening er wel in te zitten.</p><p>Weet iemand waar ik naar zou kunnen kijken en als ik besluit tot montage van een nieuwe pomp,is dit een ingewikkeld karwei?</p><p>Dank voor je hulp.</p><p> </p><p>Arnic de Winter</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-06-2010 23:05 #95754 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic lekkage benzinepomp
<p>Het membraam van je pomp is uitgedroogd doordat je niet af en toe op benzine rijd. Een benzine pompje kost ongeveer 25 &agrave; 30 euro ex btw. Ik heb 2 gebruikte pompjes liggen voor je. &Egrave;en is er zeker weten goed, die is er vrij recent onder vandaan gehaald omdat ik dacht dat deze kapot was maar wat bleek mijn relais om van gas naar benzine te gaan bleef hangen dus ik had voor niets een nieuwe gekocht. De ander had mijn schoonvader altijd in zijn bezit, ik weet dus niet of deze goed is. Ze mogen samen weg voor een klein bedrag.</p><p>Mail maar naar reneminnebo@live.nl </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.