Route LPG-leiding

Lees meer
07-07-2010 16:27 #48923 door Niels Brugman
Route LPG-leiding is gemaakt door Niels Brugman
Ik vroeg mij af welke routes er voor LPG-leidingen gebruikt worden. Bij mijn amazon gaat de leiding door de rechter achterwielbak naar buiten om vervolgens, onder de bodem, langs de rechter kokerbalk naar voren te slingeren en langs de voortrein weer naar binnen te duiken richting verdamper. Hoe gaat dit in jullie auto's?

Omdat ik de leiding voor wat restauratie/reparatie werkzaamheden nu toch los heb liggen zou ik nu mooi 't ding op een andere, betere, manier terug kunnen leggen. Ik zit er over te denken 'm zo te verleggen dat ie gewoon naast de benzineleiding naar voren gaat. Hoe dat onder de motorkap daarna het beste kan lopen ben ik nog niet helemaal uit.

Heeft iemand hier voorbeelden van of ideeën over?

Mvg,
Niels Brugman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2010 07:57 #95867 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Route LPG-leiding
Beste Niels, je hebt twee goede routes al beschreven. In mijn 144 heb ik de gasleiding naast de benzineleidingen gelegd. In mijn 145, niet zelf gas ingebouwd, is de leiding naast de rechter kokerbalk gelegd. Als je maar wegblijft van de uitlaat en een hoekje opzoekt, zodat de leiding de minste kans op beschadiging heeft.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peter Kruiswijk (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
10-07-2010 07:23 #95866 door Peter Kruiswijk (GAST)
Beantwoord door Peter Kruiswijk (GAST) in topic Route LPG-leiding
<p>Hallo Niels,</p><p>Het maakt niet uit hoe je de leiding laat lopen als de leiding maar niet beneden het laagste punt van de bodem komt en niet dichter dan 10 cm van de uitlaat komt. Hou de leiding zo kort mogelijk. zoek voor jou de makkelijkste manier.</p><p> </p><p>Mvg. peter</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.