hulp voor afstellen dubbele carburateurs Amazone combi

Lees meer
07-02-2022 14:50 #197683 door Ton van Dun
Beste medeleden,

Ik ben sinds 2010 in bezit van Amazone combi.
Na een aantal jaar prima gereden te hebben ben ik begonnen met restauratie van de Amazone.
Amazone heeft nu ongeveer 7 jaar op brug in de garage gestaan (te weinig tijd .....) nu heb ik er een jaar geleden een nieuwe dubbele carburateur opgezet maar krijg deze niet juist afgesteld.
Om project weer vlot te trekken zal de Amazone toch eerst weer netjes moeten lopen.

is er iemand die mij kan helpen bij afstelling van de Carburateurs.
Wagen staat in sint Michielsgestel in ruime werkplaats op hefbrug met in principe alle gereedschappen ter beschikking

ik hoor het graag
Ton v Dun
0619049757
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-02-2022 00:25 #197696 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic hulp voor afstellen dubbele carburateurs Amazone combi
Dit afstellen is best zelf te doen, ik heb er wat documentatie van Olyslager erbj gedaan.
Zorg wel, voor dat je begint dat je compressie en onsteking in orde zijn.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-02-2022 14:24 #197708 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic hulp voor afstellen dubbele carburateurs Amazone combi
En Ton, beetje flauw misschien, maar het is Amazon en niet Amazone..... Succes met je restauratie! Goed dat je het weer oppakt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-11-2022 17:06 #200737 door Ton van Dun
Beantwoord door Ton van Dun in topic hulp voor afstellen dubbele carburateurs Amazone combi
na enige tijd in de 'lappemand' gezeten te hebben nu maar weer eens aan de gang met de Amazon (e), afstellen alleen zonder hulp gaat helaas niet lukken.
is er een mogelijkheid dat er iemand een avondje wil meekijken. hoeft uiteraard niet kosteloos.

Ik hoor het wel
Ton V Dun
Sint Michielsgestel
0619049757

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martien van Doremalen
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
10-04-2023 11:53 #202761 door Martien van Doremalen
Beantwoord door Martien van Doremalen in topic hulp voor afstellen dubbele carburateurs Amazone combi
Als het nog nodig is kan je mij bellen 06 12924216 Mvg Martien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.