Weber 32/36 DGV carburateur op LPG

  • Arthur Gobets (GAST)
  • Arthur Gobets (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
02-01-2021 21:12 #191814 door Arthur Gobets (GAST)
Beantwoord door Arthur Gobets (GAST) in topic Weber 32/36 DGV carburateur op LPG
Hi Hans, wat heb je voor slang gebruikt? En welk filter heb je? Moet het vanwege die malle corona wat meer zelf doen ipv met de vereniging, wel “samen” een overdrive geplaatst laatst (nog ff schakeling maken) groetjes! l
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-01-2021 16:26 - 04-01-2021 17:45 #191853 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Weber 32/36 DGV carburateur op LPG
Die 145 heb ik (helaas) niet meer...
De rode slang is mantelbuis/-slang die aannemers vaak gebruiken om kabels in de grond doorheen te leggen. De exacte maat weet ik niet en kan ik nu dus ook niet meer opmeten; ik vond de kleur wel stoer ;-).
Het filter was een voordelig ding van Slager Automaterialen; het filter zelf had een vrij groot aansluitgat met een berg rubber ringen waardoor het (bijna) altijd past.
Dusss... ik kan je helaas weinig verder helpen, wordt waarschijnlijk een kwestie van wat materiaal bij elkaar scharrelen en zien hoe je t passend kan krijgen.
En dan maar hopen dat t bij jouw Combi ook werkt, succes!

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-01-2021 20:30 #191854 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Weber 32/36 DGV carburateur op LPG
Hallo Arthur, ik heb al heel wat jaartjes een 32/36 Weber op lpg in mijn Amazon staan,met diverse lucht filters geprobeerd ook de uitvoering zoals Hans had,maar uiteindelijk de originele van Weber te pakken gekregen dit voldoet prima ,wat betreft afstellen op lpg en ook op benzine. Ook heb ik een leuk schakellingetje gemaakt voor de overdrive kosten zijn daarvan een paar tientjes aan onderdelen .
gr Jan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joris Joris Fransen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05-01-2021 19:56 #191871 door Joris Joris Fransen (GAST)
Beantwoord door Joris Joris Fransen (GAST) in topic Weber 32/36 DGV carburateur op LPG
Beste Arthur,

Ik ben er spijtig genoeg niet veel meer mee bezig geweest (helaas dus al enkele jaren). Bij mij werkte dit zeer goed maar mijn volvo staat al enkele jaren aan de kant, ik wil het wel van onder het stof halen en er een maken voor U.

Laat maar weten als je het wilt proberen,

Groeten,

Joris

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.