geweldige en spontane hulp
- Henriette Schoonderwoert (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
18-06-2016 21:53 #161260
door Henriette Schoonderwoert (GAST)
geweldige en spontane hulp is gemaakt door Henriette Schoonderwoert (GAST)
wat een mensen die naar mijn volvo hebben gekeken arco ruighaver en rob hebben de volvo voor zeker 99 % goed aan het lopen geweldig na veel geld te hebben uitgegeven aan bedrijven die dingen vernieuwde maar die niet geholpen hebben is het lek toch zo goed als boven dit zijn in mijn ogen mensen waar mee je toch weer vertrouwen krijg in Nederland dit zijn de dingen die het vereniging leven groot maken zo moet het ik heb sinds dagen weer goed geslapen ik heb er alle vertrouwen in Volgende week is er weer een afspraak maar nu al alle hulde ik ga hier zeker als hun toestemming geven een verslag van maken en opsturen naar ons club blad groeten Henriette Scoonderwoert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-06-2016 05:21 - 19-06-2016 05:22 #161267
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic geweldige en spontane hulp
Wat mooi om te zien dat je weer met vertrouwen in de Katterug stapt Henriette. Mijn aandeel hieraan is klein geweest, Arco heeft het grote werk gedaan. Een verslag in het clubblad is altijd leuk, mijn toestemming heb je 
Heel veel rij plezier deze zomer en de koffie staat klaar als jullie een keer in de buurt zijn
Groeten, Rob
Heel veel rij plezier deze zomer en de koffie staat klaar als jullie een keer in de buurt zijn
Groeten, Rob
Laatst bewerkt 19-06-2016 05:22 door Rob Baeten.
19-06-2016 09:58 #161269
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic geweldige en spontane hulp
Mooi, mooi, daar heb je de 'Volvo club' in optima forma.
Goed werk heren !
Goed werk heren !
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Henriette Schoonderwoert (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-06-2016 21:33 #161285
door Henriette Schoonderwoert (GAST)
Beantwoord door Henriette Schoonderwoert (GAST) in topic geweldige en spontane hulp
ik qa hier zeker met mijn zwager werk van maken dit is echt iets waar mensen onder elkaar voor moeten staan als ze kunnen daar heb je een club en een hobby voor groeten voorlopig henriette ziehier ook een kever van mijn gestorven man de broer van reijer