Hulp nodig bij niet stationair lopen (K-jet)
- Jan Huijsmans
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-06-2016 18:36 - 02-06-2016 19:23 #160897
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '03 S80 B5452T2)
Hulp nodig bij niet stationair lopen (K-jet) is gemaakt door Jan Huijsmans
Zojuist ben ik door onze vrienden van de wegenwacht naar huis gesleept. Bij het starten van m'n 740 heb ik denk ik een kleine backfire gehad (rare geur) en daarna wilde het blok wel aanslaan, maar niet stationair blijven lopen. Wegenwachten verdenkt de luchtschijf. (Die zou verder naar beneden moeten kunnen)
Is er iemand in de vereniging die zou kunnen helpen met het oplossen van dit probleem? Het is m'n dagelijkse wagen, dus als iemand dit weekend zou kunnen dan graag. (M'n reserve 340 heeft afgelopen weekend laten weten iets met de accu/dynamo niet fijn te vinden, dus zit even zonder vervoer zo
)
Is er iemand in de vereniging die zou kunnen helpen met het oplossen van dit probleem? Het is m'n dagelijkse wagen, dus als iemand dit weekend zou kunnen dan graag. (M'n reserve 340 heeft afgelopen weekend laten weten iets met de accu/dynamo niet fijn te vinden, dus zit even zonder vervoer zo
Jan Huijsmans
Laatst bewerkt 02-06-2016 19:23 door Jan Huijsmans.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02-06-2016 22:50 #160909
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Hulp nodig bij niet stationair lopen (K-jet)
Hmmm, als ik op
www.k-jet.org/articles/information/k-jet-in-detail/
kijk dan zou de lichtplaat alleen omhoog moeten kunnen, bij mij kan ie een beetje naar beneden en that's it... Lijkt me niet in orde.
Jan Huijsmans
- Ron Spaargaren (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2016 09:29 #160914
door Ron Spaargaren (GAST)
Beantwoord door Ron Spaargaren (GAST) in topic Re:Hulp nodig bij niet stationair lopen (K-jet)
Ik heb dit ook wel eens gehad met mijn b230e na een backfire. Toen was er een dikke vacuumslang losgeschoten onder op het spruitstuk. Loopt vanaf de stationair regelklep (onderkant) naar de onderkant van het inlaatspruitstuk.
Grtz Ron
Grtz Ron
03-06-2016 11:56 #160917
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Hulp nodig bij niet stationair lopen (K-jet)
Bingo, dat was 'm.
De wegenwachter heeft gisteren niets gevonden, ondanks volledig demonteren van de balg bij de luchtklep en alles nalopen met spiegeltje met licht. Zojuist, na je top, gekeken en er viel mij een wel erg schoon pijpje op onder het inlaatspruitstuk. Losse slang in de buurt erop en ja hoor, lopen.
Nu ik dit weet laat ik 'm lekker los zitten, mag die er weer ag blazen als ik een backfire heb, wordt er verder niets gesloopt.
Om heel eerlijk et zijn, hiervoor ben ik van de vkv lid geworden, bij de v7v is meestal de reactie 'schroef er een f blok in'.
De wegenwachter heeft gisteren niets gevonden, ondanks volledig demonteren van de balg bij de luchtklep en alles nalopen met spiegeltje met licht. Zojuist, na je top, gekeken en er viel mij een wel erg schoon pijpje op onder het inlaatspruitstuk. Losse slang in de buurt erop en ja hoor, lopen.
Nu ik dit weet laat ik 'm lekker los zitten, mag die er weer ag blazen als ik een backfire heb, wordt er verder niets gesloopt.
Om heel eerlijk et zijn, hiervoor ben ik van de vkv lid geworden, bij de v7v is meestal de reactie 'schroef er een f blok in'.
Jan Huijsmans
- Ron Spaargaren (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2016 18:34 #160925
door Ron Spaargaren (GAST)
Beantwoord door Ron Spaargaren (GAST) in topic Re:Hulp nodig bij niet stationair lopen (K-jet)
Top!
Grtz Ron
Grtz Ron