tankdop Amazon
- Anne Pronk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-05-2015 14:58 #151329
door Anne Pronk
tankdop Amazon is gemaakt door Anne Pronk
beste.
Ik heb onlangs een amazon gekocht, de vorige eigenaar had deze in een garage staan. (helaas heb ik die luxe niet).
Omdat hij geen passende sleutel had en de auto toch achter slot stond heeft hij de vergrendeling van de tankdop verwijdert.
Nu ga ik zelf opzoek naar een blanco sleutel om het slot weer in orde te krijgen maar het vergrendelend deel is niet te vinden,
of anders ik herken het niet in de bij geleverde doos met onderdelen.
wieowie heeft voor mij een foto van dit onderdeel? of anders een link,technisch tekening, of exploded view ect.
Mvg.
Ik heb onlangs een amazon gekocht, de vorige eigenaar had deze in een garage staan. (helaas heb ik die luxe niet).
Omdat hij geen passende sleutel had en de auto toch achter slot stond heeft hij de vergrendeling van de tankdop verwijdert.
Nu ga ik zelf opzoek naar een blanco sleutel om het slot weer in orde te krijgen maar het vergrendelend deel is niet te vinden,
of anders ik herken het niet in de bij geleverde doos met onderdelen.
wieowie heeft voor mij een foto van dit onderdeel? of anders een link,technisch tekening, of exploded view ect.
Mvg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14-05-2015 16:54 #151333
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic tankdop Amazon
Tankdop is weer te koop, dacht vier tientjes, met twee nieuwe sleutels, alternatief is een nieuw slotje.
Moet je even opzoeken onder documenten, onderdeelboeken, nummer opschrijven en zoeken bij onderdeel shop
Moet je even opzoeken onder documenten, onderdeelboeken, nummer opschrijven en zoeken bij onderdeel shop
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
14-05-2015 20:28 #151348
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic tankdop Amazon
En er wordt ook een nieuwe aangeboden voor "bieden" op Marktplaats op dit moment, zie
link.marktplaats.nl/m928499287
met hoogste bod tot nu toe 15 euro.
Persoonlijk zou ik zo'n nieuwe of eventueel een gebruikte met sleutel kopen.
Maar om ook nog antwoord te geven op je vraag heb ik zojuist even twee foto's gemaakt
Er schuift dus een pinnetje uit op het moment dat je de sleutel naar de op slot stand draait.
Persoonlijk zou ik zo'n nieuwe of eventueel een gebruikte met sleutel kopen.
Maar om ook nog antwoord te geven op je vraag heb ik zojuist even twee foto's gemaakt
Er schuift dus een pinnetje uit op het moment dat je de sleutel naar de op slot stand draait.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-05-2015 18:00 #151477
door Ruud Klok (GAST)
Volvo... Drive it like You hate it
... I think it likes it...
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic tankdop Amazon
Whahaha...
dat is pas een rare actie geweest...
Ik zet mijn auto altijd in de garage dus dan ga ik uitzoeken hoe ik kan voorkomen dat ik en niemand anders mijn tankdop nog op slot kan draaien... persoonlijk had ik dan de sleutel bij het overschrijvingsbewijs gestopt...
Dat was makkelijker geweest
dat is pas een rare actie geweest...
Ik zet mijn auto altijd in de garage dus dan ga ik uitzoeken hoe ik kan voorkomen dat ik en niemand anders mijn tankdop nog op slot kan draaien... persoonlijk had ik dan de sleutel bij het overschrijvingsbewijs gestopt...
Dat was makkelijker geweest
Volvo... Drive it like You hate it