Grotere diameter uitlaatsysteem amazon
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-01-2015 17:19 #146938
door Arno Pfennings
Grotere diameter uitlaatsysteem amazon is gemaakt door Arno Pfennings
Naar volle tevredenheid heb ik al een tijd een simons uitlaat (2") onder mijn amazon, maar met het "stretchen" van de flow van de motor zou een ruimer systeem wellicht wat beter ademen.
Nu zie ik bij biesheuvel dat er keurige RVS delen van Simons te krijgen zijn en ik vraag mij af of iemand op het forum al eens de stap heeft gezet om de delen bij elkaar te zoeken voor een dikker systeem tbv zijn amazon.
www.biesheuvel.nl/automotive/uit ... -76mm.html
Nu zie ik bij biesheuvel dat er keurige RVS delen van Simons te krijgen zijn en ik vraag mij af of iemand op het forum al eens de stap heeft gezet om de delen bij elkaar te zoeken voor een dikker systeem tbv zijn amazon.
www.biesheuvel.nl/automotive/uit ... -76mm.html
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ivo Van Antwerpen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-01-2015 21:44 #146951
door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Grotere diameter uitlaatsysteem amazon
Ik heb 2,5" onder mijn combi gehangen (Simons). Daarvoor een (bijna) door geroeste 2" Simons.
De auto is merkbaar soepeler, de motor is voor de rest (nu nog wel) volledig origineel.
De auto is merkbaar soepeler, de motor is voor de rest (nu nog wel) volledig origineel.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 00:23 #146956
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Grotere diameter uitlaatsysteem amazon
Ivo, dank voor je inbreng, nu hebben we een beginnetje 
Heb jij die 2,5" compleet kunnen kopen? De simonsset die ik kocht was volgens mij de meest gebruikelijke van 2"
Heb jij die 2,5" compleet kunnen kopen? De simonsset die ik kocht was volgens mij de meest gebruikelijke van 2"
- Ivo Van Antwerpen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 13:23 #146966
door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Grotere diameter uitlaatsysteem amazon
Dit was geen bestaande set, zelf samengesteld met de catalogus en besteld via Ben. Het nodige bochtenwerk zelf aan elkaar gelast (zie mijn
draadje
over de combi).