- Berichten: 21
Abarth style
- John Haazen
- Junior lid
-
Weet iemand waarom ze deze, door onze OnderdelenShop geleverde, uitlaat Abarth style noemen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ivo Van Antwerpen
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 491
Hopelijk komt die er dan nog onderuit zonder de as te moeten los halen of de pijp zelf opnieuw te snijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Abarth is bekend om de getunede Fiats en maakte zelf ook een tijd auto's, maar maakte ivm het tunen ook complete uitlaatsystemen, en niet alleen voor FIAT's en andere italianen, maar voor veel merken. Het zal wel lijken op het systeem dat ze voor Volvo's konden leveren?
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 1286
"Tom Steverink" schreef:
Het glimt wel erg mooi, is het RVS?
Abarth is bekend om de getunede Fiats en maakte zelf ook een tijd auto's, maar maakte ivm het tunen ook complete uitlaatsystemen, en niet alleen voor FIAT's en andere italianen, maar voor veel merken. Het zal wel lijken op het systeem dat ze voor Volvo's konden leveren?
Goeiemorgen Tom: 2” RVS sedanuitlaat
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Is ook niet te duur dan, 395 euro. Maar is voor de sedan vanaf 1967, dus je moet inderdaad aan het aanpassen voor de combi.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Haazen
- Junior lid
-
- Berichten: 21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Haazen
- Junior lid
-
- Berichten: 21
www.vp-autoparts.com/eu/main.aspx?page=article&artno=291135SS
Leuke site om eens rond te snuffelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Wat is er gedaan om hem passend te krijgen op de combi?
Compleet andere bocht over de achteras of de bijgeleverde bocht aangepast?
En voor 395 bij de club is inderdaad niet duur zeg. Ik betaalde nog wel wat meer ondanks 10% korting.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
- Berichten: 1270
Ik zou alleen de uitlaatklem bij de versnellingsbak met de draad-einden omhoog plaatsen, je loopt zo veel minder kans je kop open te halen als je auto op de brug/put staat en je bent ook minder gevoelig voor verkeersdrempels en aanverwante hindernissen.Je zou immers balen als die klem eens flink blijft haken, je hele systeem zou naar de gallemiezen gaan.
Maar voor de rest proficiat!
groet, Jan
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





