van 4 SU's naar 2 SU's ?

• Gert Vegter
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-03-2013 13:36 #125258 door Gert Vegter
van 4 SU's naar 2 SU's ? is gemaakt door Gert Vegter
Op het Zweedse Amazon-forum zie ik een post over de revisie van een B20 waarop 4 SU's worden gemonteerd. Helaas ken ik geen Zweeds, maar afgaande op de foto's lijkt het erop dat uiteindelijk toch is gekozen voor 2 SU's. Als mijn interpretatie juist is, dan zou het mij niet verbazen dat de reden overkill is, maar is er iemand die wel Zweeds kent en de werkelijke toedracht hier kan posten?
amazon.forum.bilia.se/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=11243

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 08541-dummy
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-03-2013 13:09 #125290 door 08541-dummy
Beantwoord door 08541-dummy in topic van 4 SU's naar 2 SU's ?
Misschien kan je er met Google Translate achter komen? Ga naar translate.google.nl , stel in dat je Zweeds naar Nederlands wil vertalen en plak de link van de pagina in het te vertalen tekstveld. Dan krijg je de pagina te zien, maar dan vertaald naar een hier en daar zeer abstract soort Nederlands. Zo nu en dan niet te volgen, maar al te veel taalbegrip over autotechniek mag je er ook niet van verwachten. Maar misschien kan je er toch wel uithalen waar het over gaat...

• Gert Vegter
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-03-2013 20:10 #125294 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic van 4 SU's naar 2 SU's ?
Die vertaalservice is mij wel bekend, maar veel wijzer wordt je daar meestal niet van. Zo ook in dit geval. Het enige wat ik eruit denk te kunnen opmaken is dat hij problemen had met de stationaire afstelling.

• Kevin de Leuw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-03-2013 20:25 #125295 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic van 4 SU's naar 2 SU's ?
Als je het over stationaire afstelling hebt dan denk ik te weinig vacuum dat ook nog eens wisseld en dat vacuum moet de benzine mee de kamers innemen. dus onregelmatige benzinebezetting stationair.

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD