Dubbel uitlaatdeel voor amazon

Lees meer
22-03-2013 18:32 #125089 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Dubbel uitlaatdeel voor amazon
de tuners uit de jaren '60 waren van mening dat het spruitstuk van de B20 efficiënter was dan welk spaghetti spruitstuk dan ook.
Als uitlaat heb ik gekozen voor standaard, omdat ik op de hele lange afstand zoveel mogelijk rust in de tent wil hebben.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-03-2013 02:03 #125125 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Dubbel uitlaatdeel voor amazon
Beste medeleden, ik heb een complete Simonsuitlaat onder mijn Volvo Amazone zitten incl spruitstuk.
Ik heb deze uitlaat in de jaren 80 gekocht en moest toen zelf een stukje pijp aan een flens lassen om het spruitstuk naar de uitlaat te verbinden.
Deze stukken pijp en flens zaten toen bij de uitlaat dus het was niet zo moeilijk om te doen.
Ik heb eerst de uitlaat onder de auto gehangen, het spruitstuk gemonteerd en toen het tussenstuk met de flens passend gemaakt.
Ik vond na montage dat de motor (B20E) duidelijk beter liep als met een originele uitlaat.
De kwaliteit van de uitlaat is ook zeer goed ik ben nu met mijn derde achterdemper bezig en die zit er sinds 2007 onder ik heb een keer de bocht om de achteras vervangen maar dat was omdat ik hem stuk reed met het achteruit rijden zonder achterdemper waar bij ik iets raakte waardoor hij krom was.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.