Lekke benzineslang? filtertje? vervangen?
- R.C. Wigboldus (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2012 21:03 #115096
door R.C. Wigboldus (GAST)
www.trouwautomax.nl volg ons op twitter: www.twitter.com/volvo_trouwauto & like ons op facebook:
www.facebook.com/volvo-trouwauto
Lekke benzineslang? filtertje? vervangen? is gemaakt door R.C. Wigboldus (GAST)
Hallo allemaal.
Hier een vraag van een leek.
op beide foto's komt uit beide uiteinden benzine. lekkage dus. de slang is ook helemaal nat van de benzine zoals men ziet.
is dit een kwestie van gewoon vervangen? die witte filter? op de foto ook vervangen? gewoon bestellen en loskoppelen en een nieuwe op doen?
het rare is dat ik vanmorgen voor het eerst na het starten mijn motor afsloeg waarbij de auto zeer schokkend bewoog en afsloeg. Ik rij normaal op gas. Ik kreeg hem ook niet meer aan de praat. Dus maar fietsen.
vanavond weer geprobeerd. geen probleem. start was moeiteloos. Ik denk ook dat de veren bij de carbarateur ook wel eens aan vervanging toe zijn. soms blijft de choke een beetje hangen. beetje WD40 er op en het doet het weer. Maar dat is vers 2.
na het starten onder de motorkap gekeken met draaiende motor. niks aan de hand. na een tijdje dus benzine uit deze leiding. Help. ik ben totaal een leek.
alvast bedankt.
is er misschien iemand in de buurt van Sliedrecht die klussen aan zo'n auto leuke vindt en er verstand van heeft? Vergoedingen uiteraard mogelijk.
Hier een vraag van een leek.
op beide foto's komt uit beide uiteinden benzine. lekkage dus. de slang is ook helemaal nat van de benzine zoals men ziet.
is dit een kwestie van gewoon vervangen? die witte filter? op de foto ook vervangen? gewoon bestellen en loskoppelen en een nieuwe op doen?
het rare is dat ik vanmorgen voor het eerst na het starten mijn motor afsloeg waarbij de auto zeer schokkend bewoog en afsloeg. Ik rij normaal op gas. Ik kreeg hem ook niet meer aan de praat. Dus maar fietsen.
vanavond weer geprobeerd. geen probleem. start was moeiteloos. Ik denk ook dat de veren bij de carbarateur ook wel eens aan vervanging toe zijn. soms blijft de choke een beetje hangen. beetje WD40 er op en het doet het weer. Maar dat is vers 2.
na het starten onder de motorkap gekeken met draaiende motor. niks aan de hand. na een tijdje dus benzine uit deze leiding. Help. ik ben totaal een leek.
alvast bedankt.
is er misschien iemand in de buurt van Sliedrecht die klussen aan zo'n auto leuke vindt en er verstand van heeft? Vergoedingen uiteraard mogelijk.
www.trouwautomax.nl volg ons op twitter: www.twitter.com/volvo_trouwauto & like ons op facebook:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-06-2012 21:12 #115097
door Kevin de Leuw
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic Lekke benzineslang? filtertje? vervangen?
Filtertje is waarschijnijk ooit een andere kleur geweest.
Zou neit bezuinigen op lekkende benzine filtertje en slangetje zijn de kosten niet, persoonlijk zou ik het gewoon vervangen.
Dat hij niet op benzine loopt komt waarschijnlijk omdat door op lpg lopen je sproeierbuis en naald versleten zijn.
Zou neit bezuinigen op lekkende benzine filtertje en slangetje zijn de kosten niet, persoonlijk zou ik het gewoon vervangen.
Dat hij niet op benzine loopt komt waarschijnlijk omdat door op lpg lopen je sproeierbuis en naald versleten zijn.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-06-2012 08:22 #115120
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Lekke benzineslang? filtertje? vervangen?
En koop moderne benzineslangen, dus niet die met stof erom (zien er klassiek uit maar kunnen niet tegen moderne benzine).
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
26-06-2012 09:33 #115121
door R.C. Wigboldus (GAST)
Beantwoord door R.C. Wigboldus (GAST) in topic Lekke benzineslang? filtertje? vervangen?
Benzineslangen en filter zijn inmiddels besteld. Ik heb de auto sinds kort en wist ook niet dat dit geen goede slangen waren.
In ieder geval bedankt voor de tip.
Voor de duidelijkheid: auto rijd zowel op gas als benzine maar hoofdzakelijk op gas. Af en toe schakel ik over op benzine.
In ieder geval bedankt voor de tip.

Voor de duidelijkheid: auto rijd zowel op gas als benzine maar hoofdzakelijk op gas. Af en toe schakel ik over op benzine.