benzine lekt

Lees meer
22-06-2012 17:34 #114938 door Katja Bakker
Beantwoord door Katja Bakker in topic benzine lekt
dat is misschien wel een sterk plan, Als jij me dan kunt vertellen waar ik heen moet kijken, dan hoop ik dat het goed komt.... :?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-06-2012 18:02 #114939 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic benzine lekt
... ik voel een klusgroep Zuid Limburg komen...

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-06-2012 20:43 #114953 door Katja Bakker
Beantwoord door Katja Bakker in topic benzine lekt
Ik weet niet hoeveel Limburgers of mensen die in Limburg wonen er lid zijn.
maarre leuk idee. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-06-2012 23:00 #114965 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic benzine lekt
He Katja, lijkt me leuk. Gave wagen heb je trouwens. Ik heb je een PBtje gestuurd met wat gegevens dan kunnen we binnenkort wat afspreken.

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel Jonges (GAST)
  • Marcel Jonges (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-06-2012 09:39 #115165 door Marcel Jonges (GAST)
Beantwoord door Marcel Jonges (GAST) in topic benzine lekt
Bij mij heeft de vlotter afgelopen jaar twee keer voor problemen gezorgd; door het veelvuldig op LPG rijden waardoor de vlotter constant in de vlotterkamer rammelt was één maal 1 van de nageltjes waarmee het vlotter-beugeltje aan de carburateur zat afgebroken waarna hij tevens speling opliep bij het 2e nageltje. Met een drevel heb ik het vlotter-beugeltje met de overgebleven nagelrestanden getracht vast te zetten. Dit heeft bijna een jaar goed gefunctioneerd waarna de boel wederom is los getrild. Vorige week heb ik de Stromberg carburateur open geschroefd voor een permanente oplossing van het vlotter probleem:

Nageltjes met een 2.5mm staalboor uitgeboord en op dezelfde plekken ~6mm diepe gaatjes geboord in de carburateur. Bij de bouwmarkt heb ik 3mm brede messing schroefjes gekocht (6mm lang) waarmee ik het vlotter-beugeltje (hopelijk) voorgoed heb vastgezet. (eerst met een schroefje voorzichtig en langzaam de schroefdraad tappen, waarna je met een nieuw schroefje het beugeltje moeiteloos vastzet) De toekomst zal het uitwijzen, al ben ik reeds tevreden met het resultaat.

Groeten,
Marcel



Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.