Uitlaat voorpijp Amazon Combi doorgeroest
- René Besseling
- Junior lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Ik zie dat er bij Scandcar wel een voorpijp erbij zit mischien bij dries ook wel? volvoonderdelen.com/Amazon-220/Uitlaat/U...20-1967-compleet-55/
Die voorpijp is trouwens wel erg duur voor op marktplaats, zou toch goedkoper moeten zijn dan in de winkel maar in de winkel is hij goedkoper!
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Kevin de Leuw" schreef:
De uitlaatset is waarschijnlijk de complete uitlaat van voor naar achter voor auto's met een dubbele voorpijp, let wel de voorpijp zit er meestal niet bij!
Ik zie dat er bij Scandcar wel een voorpijp erbij zit mischien bij dries ook wel? volvoonderdelen.com/Amazon-220/Uitlaat/U...20-1967-compleet-55/
Die voorpijp is trouwens wel erg duur voor op marktplaats, zou toch goedkoper moeten zijn dan in de winkel maar in de winkel is hij goedkoper!
Hoi Rene Besseling,
Heb je al bij de advertenties gekeken? Ik heb nog een goede dubbele voorpijp liggen voor de Combi. Ik kan er niets meer mee. Voor 15euro is hij van jou. Af te halen in Zeist.
Ik hoor het wel of je dit interessant vind.
- René Besseling
- Junior lid
-
Da's een mooie deal, maak ik graag gebruik van! Ophalen is niet zo handig omdat ik in Maastricht woon en... eh... een kapotte uitlaat heb
voor die 194,75 krijgt u een complete uitlaat vanaf spruitstuk t/m laatste demper inclusief alle klemmen, rubbers en pakking. Prijs in www.volvoklassiekerswebshop.nl is altijd inclusief de BTW! Opsturen is 8 euro. En als je een noodreparatie kunt uirvoeren mag je bij mij gratis gebruik maken van de hefbrug om de nieuwe uitlaat te monteren.
Succes! Dries Bakkenes.
- René Besseling
- Junior lid
-
OK, dat verklaart het prijsverschil en bedankt voor het aanbod van de brug, maar ik denk dat ik ook een eind kom door gewoon onder de auto te kruipen. Ben ik nog sneller klaar ook (anders eerst naar Barneveld rijden
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Bij Bosal staat ie ook gewoon in de prijslijst.
Wat is nu besparen?
Amazon Combi '66
- René Besseling
- Junior lid
-
- René Besseling
- Junior lid
-
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4