specifieke geluid volvo amazon
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2011 02:10 #104555
door Mark Murre (GAST)
specifieke geluid volvo amazon is gemaakt door Mark Murre (GAST)
Beste mensen ,
Ik wil graag weten waardoor het komt dat er een soort fluittoon in het simons uitlaat geluid zit, heeft het te maken met een van de dempers of komt het door de b18/b20 motor?
Ik wil mijn nieuwe aanwinst (Amazon uit 66. B20 sedan) ook voorzien van een sportuitlaat en wil dus eigenlijk niet dat bekende fluittoontje erin hebben wat ik bij mijn combi ook heb.
Er zullen wel mensen zijn die dat geluid juist mooi vinden maar ik niet dus graag serieuze hulp daarmee gevraagd ?
Ik wil graag weten waardoor het komt dat er een soort fluittoon in het simons uitlaat geluid zit, heeft het te maken met een van de dempers of komt het door de b18/b20 motor?
Ik wil mijn nieuwe aanwinst (Amazon uit 66. B20 sedan) ook voorzien van een sportuitlaat en wil dus eigenlijk niet dat bekende fluittoontje erin hebben wat ik bij mijn combi ook heb.
Er zullen wel mensen zijn die dat geluid juist mooi vinden maar ik niet dus graag serieuze hulp daarmee gevraagd ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alwin Koning (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2011 11:23 #104556
door Alwin Koning (GAST)
Beantwoord door Alwin Koning (GAST) in topic specifieke geluid volvo amazon
die van mij doet dat ook....net nieuw er onder gezet. en volgens mij lekt ie iets bij de aansluiting naar de eerste demper, heb al een poging gedaan om hem helemaal dicht te krijgen maar nog niet gelukt, misschien dicht smeren met iets?
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2011 14:05 #104561
door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic specifieke geluid volvo amazon
Beste Alwin, die van mij lekt niet ! maar een beetje gum gum voordat je de twee in elkaar schuift helpt wel tegen lekken maar ben er zelf geen voorstander van .
Ik bedoel echt het geluid wat ik bij bijna elke volvo hoor.
Ik bedoel echt het geluid wat ik bij bijna elke volvo hoor.
11-07-2011 20:48 #104601
door Marijn de Koning
Beantwoord door Marijn de Koning in topic specifieke geluid volvo amazon
Ik heb net een weekje een Simons uitlaat en inderdaad ook zo'n fluitend geluid bij het optrekken. Toch niet helemaal de broem die ik verwacht had. Is daar nog iets aan te doen?
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2011 22:10 #104603
door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic specifieke geluid volvo amazon
Aha ik ben dus toch niet gek ,er zijn dus meer mensen met dat fluitende geluid!
Ik ben nu zelf van plan de lange middelste demper te vervangen voor een buis met die diameter, ik heb namelijk een simons op een andere volvo amazon gehoord die een veel voller geluid had wat meer klonk als een oude alfa romeo en die had die demper ook vervangen voor een gewone buis.
Ik ben nu zelf van plan de lange middelste demper te vervangen voor een buis met die diameter, ik heb namelijk een simons op een andere volvo amazon gehoord die een veel voller geluid had wat meer klonk als een oude alfa romeo en die had die demper ook vervangen voor een gewone buis.
- Alwin Koning (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2011 01:41 #104607
door Alwin Koning (GAST)
Beantwoord door Alwin Koning (GAST) in topic specifieke geluid volvo amazon
nee ik had ook idd iets meer geluid verwacht....het scheelt bijna niks met de originele pijp