Afstellen gereviseerde zenith 36VN

• Donkelaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2011 09:44 #103633 door Donkelaar
Afstellen gereviseerde zenith 36VN is gemaakt door Donkelaar
Hallo,

Ik heb op mijn amazon p130 uit 66 de carburateur gereviseerd, maar verdient nu een goede afstelling. Waar kan ik richtlijnen hiervoor vinden of is er iemand in de buurt van Delft die mij hiermee kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Christiaan Donkelaar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Daan van Oosten Slingeland
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-06-2011 10:34 #103636 door Daan van Oosten Slingeland
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic Afstellen gereviseerde zenith 36VN
Heb je er geld voor over? Dan zou je hem bij Marco Vespa (de amazon garage in Delft) kunnen langsbrengen. Eventueel is het klassieker centrum ook een goede, maar een stuk duurder. Ik woon in Den Haag maar studeer in Delft, heb alleen amper tijd om m'n eigen auto goed aan te pakken. Daarnaast heb ik van de Zenith (nog) niet zo heel veel verstand, maar dat kan niet lastiger zijn dan een dubbele SU... Als je er echt niet uitkomt kunnen we vast wel een keertje iets regelen, maar dat wordt dan op z'n vroegst ergens volgende week.

En ik weet niet of je een Haynes handboek oid hebt, maar zo niet zou ik die kopen, want ik lees net het stukje over de Zenith door en dat is niet zo heel erg ingewikkeld.

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2011 22:40 #103686 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Afstellen gereviseerde zenith 36VN
Aan deze zenith met vaste sproeiers is eigenlijk niets af te stellen dan het stationair toerental en de mengselschroef bij stationair lopen.Verder kun je het nivo in de vlotterkamer afstellen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD