k&n luchtfilters

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-04-2001 23:03 #57726 door
k&n luchtfilters is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een K&N luchtfilter op een Amazon met een B18A motor. Scheelt dit in het verbruik?Theo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-04-2001 11:55 #58064 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilters
Beste Theo,van K&N filters wordt gezegd, dat zij beter luchtdoorlatend zijn dan papieren filters.Ik rij al bijna 20 jaar met die filters op mijn diverse auto's, merkbaar zuiniger? Niet dat ik kan meten, maar minder onderhoud, af en toe schoonmaken, maar verder geen omkijken naar. Bovendien vind ik het op SU carburateurs gewoonweg beter staan.Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-04-2001 01:15 #58063 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilters
Siang, zijn er nog verbeteringen wat betreft de prestaties?Theo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-04-2001 09:29 #58062 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilters
Beste Theo en anderen,ja, ik heb de indruk, bij alle auto's waar ik de K&N filters gemonteerd heb, dat ze iets vrijer lopen.De fabrikant claimt verbeteringen in de orde van grootte van 4 à 5 %, dus meetbaar is dat niet echt. In een recent Mini tijdschrift heeft overigens toevallig een rapportje gestaan van metingen op een testbank, en die gaven een lichte verbetering te zien.Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-05-2001 12:42 #58061 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilters
Hier zou ik ook graag meer van willen wetenomdat ik zelf in het bezit ben van een amazonmet b18a motor uit '61 Als je hier antwoordop krijgt kun je het mij dan ook even laten weten a.u.b. Met vriendelijke groetDennis Boomkamp e-mail DBoomkamp@sasco.de

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.