koudestartinjector
- Bezoeker
29-09-2001 17:14 #57485
door
koudestartinjector is gemaakt door
De koudestartinjector van mijn B20E doet het niet, evenmin als een reserve die zeker werkt. Ik meet tijdens het starten een spanning op de connector van ongeveer 3 Volt, is dat genoeg?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
01-10-2001 19:00 #58702
door
Beantwoord door in topic koudestartinjector
- Bezoeker
01-10-2001 19:44 #58701
door
Hallo Arthur, De injector werkt op 12 volt dus die 3 volt is veel te kort. Ik zelf zou het massapunt controleren. Als dat goed is moet je de voedingspanning even meten. Misschien een defect relais of thermotijdschakelaar, hangt van het systeem af. De bedrading moet je ook even doormeten op eventuele te hoge weerstand. Veel succes! nb. De normale injectors werken NIET OP 12 VOLT!!! Maar op 3 VOLT, mocht iemand dat willen weten, anders branden ze door als je ze test. Ik zelf heb nog meer info. over D-jetronic, schema's en meetwaarden enz, van de P1800. Mocht je het willen hebben mail je maar
- Bezoeker
01-10-2001 19:45 #58700
door
Hallo Arthur, De injector werkt op 12 volt dus die 3 volt is veel te kort. Ik zelf zou het massapunt controleren. Als dat goed is moet je de voedingspanning even meten. Misschien een defect relais of thermotijdschakelaar, hangt van het systeem af. De bedrading moet je ook even doormeten op eventuele te hoge weerstand. Veel succes! nb. De normale injectors werken NIET OP 12 VOLT!!! Maar op 3 VOLT, mocht iemand dat willen weten, anders branden ze door als je ze test. Ik zelf heb nog meer info. over D-jetronic, schema's en meetwaarden enz, van de P1800. Mocht je het willen hebben mail je maar
- Bezoeker
07-10-2001 10:46 #58699
door
Bedankt Pieter, ik zal vanmiddag de punten eens nalopen. Het gaat trouwens om een ES uit 1973.Ik zou ook graag die schema's e.d. willen hebben, dat lijkt me wel erg handig.Mijn mailadres is a.vaanhold@chello.nlGroeten,Arthur