colourtune

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2001 10:18 #57280 door
colourtune is gemaakt door
Heeft er iemand ervaring met het afstellen van het mengsel dmv colourtune van Frost?Hiermee kan men de kleur van het ontploffend mengsel bekijken.Prettige Feestdagen voor iedereen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2001 20:29 #59385 door
Beantwoord door in topic colourtune
ik gebruik de colortune van Gunson nu 25+ jaar voor het afstellen van mijn dubbele SU's, bougie eruit, colortune erin, bougiekabel inpluggen en kijken naar de kleur van de ontbranding, blauw is arm, geel is rijk, de middenweg ligt er uiteraard tussen in. In mijn geval gebruik ik de cylinders 1 en 4. Tot nu toe ben ik hiermee tevreden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-12-2001 11:20 #59384 door
Beantwoord door in topic colourtune
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-12-2001 13:32 #59383 door
Beantwoord door in topic colourtune
Waar is dat spul te koop, en hoe werkt het precies. De kreet bougie eruit spul erin is nogal vaag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-12-2001 11:05 #59382 door
Beantwoord door in topic colourtune
Hallo René,Ik sta op het punt de colourtune te kopen,ik heb het dus nog nooit gezien. Volgens de uitleg draai je er een bougie uit, je draait de colourtune in de plaats en laat de motor draaien. Nu kan je langs het centrale gedeelte de kleur van de verbranding zien, geel is te rijk, blauw is te arm. Je moet de mengselschroef van rijk naar arm draaien (naar boven)en bij de overgang van geel naar blauw staat hij goed.Te verkrijgen bij Blankers, Dreef 4a, Esttel 0345 569612. Prijs +/- 100,-Fl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.