electrische benzinepomp uitwisselbaar?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-02-2002 20:14 #57141 door
Op mijn zoektocht naar een goedkoper alternatief voor de defecte pomp van mijn P1800ES heb ik jullie hulp nodig.Het liefst zou ik een 240 pomp monteren want die kun je op de sloop goed vinden en als je mazzel hebt vind je een 240 met een recent vernieuwde pomp....In Haynes staat dat 240 pomp meer opbrengst heeft maar dat dat door de retour leiding terug gaat en dus geen probleem is.De volvo dealer vertelt me dat dat wel erg kort door de bocht is en dat dat niet zomaar gaat.Voordat ik nu ga rommelen met slangen en stekkertjes om zelf het wiel uit te vinden ben ik benieuwd of iemand dat al 'ns geprobeert heeft.Alvast dank, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 19:11 #59886 door
Beantwoord door in topic electrische benzinepomp uitwisselbaar?
Ik ben benieuwd naar wat Volvo dan voorstelde..., ik kan me nl. wel vinden in wat Haynes zegt. Je kunt je ook afvragen of de 240-serie erg veel meer brandstof nodig heeft dan een P1800. Ik dacht zo van niet, dus waarom zou een 240-pomp niet gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-02-2002 17:38 #59885 door
Beantwoord door in topic electrische benzinepomp uitwisselbaar?
De garage zij dat er kleppen in de pomp zaten die een andere tegendruk niet konden verwerken ofzo.....Ik ga het morgen gewoon proberen.Joost.Joo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.