gasinstallatie p1800

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-03-2002 13:02 #56996 door
gasinstallatie p1800 is gemaakt door
Wie heeft er ervaring met een gasinstallatie in een P1800. Hierbij bedoel ik, waar ligt de tank, waar ligt het reserve wiel enz.Is het uberhaupt wel mogelijk om een gasinstallatie in te bouwen? Martien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-03-2002 08:15 #60328 door
Beantwoord door in topic gasinstallatie p1800
Martien,Ik heb zelf geen ervaring met de P1800, maar ik zou zeggen dat een gasinstallatie monteren geen probleem moet zijn. Wat voor soort tank is de volgende (en meest moeilijke?) keuze. Ik heb een Amazon combi en ik heb een 53 liter tank die in mijn reservewielbak ligt (en hier precies in past). Mijn reservewiel staat rechtop in de bagageruimte (en dit is natuurlijk wel anders bij een P1800). Het kan even puzzelen zijn, maar ik vrees dat je aardig moet inboeten op je bagageruimte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-03-2002 14:15 #60327 door
Beantwoord door in topic gasinstallatie p1800
Hallo martien, ik heb een P1800S waar ook een gasinstallatie is ingebouwd.Er zit een speciale kortere tank in de een beetje boller is als normaal. Zo kan het reserve-wiel er tenminste ook nog in. Volgens mij is het een 47-liter tank. Voor foto's van de gastank in mijn P1800 kun je even op mijn site kijken: www.geocities.com/volvoclassiclovermet vriendelijke groet, Janko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.