k&n luchtfilter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-04-2002 11:45 #56948 door
k&n luchtfilter is gemaakt door
Ik wil voor mijn Amazon met B18B een set K&N luchtfilters zetten. Nu levert BCCP voor de dubbele SU diverse typen: 45mm, 54mm, 63mm, 83mm. Wie heeft hier ervaringen mee en weet welk type het best geschikt is? Komt het luchtfilterhuis bijv. niet tegen de accu aan te zitten door grotere afmetingen? Alvast bedankt, Harald

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2002 00:06 #60482 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilter
ik rij al 20 jaar met K&N filters op B18D, heb wel bij montage op de rollenbank de correctheid van mijn naalden laten controleren.Ik kan me overigens niet meer herinneren of die gewisseld moesten worden ivm de andere lucht/benzine verhouding. BCCP heeft een rollenbank.Ik rij overigens met de kleinste dikte.Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2002 07:38 #60481 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilter
Ik heb onlangs ook de kleinste dikte besteld. De hoogte van het filter heeft te maken met de hoeveelheid lucht die er doorheen moet. Bij een normale tot licht opgevoerde motoren voldoet het dunste filter. Des te zwaarder de motor is opgevoerd, des te meer lucht nodig is voor de verbranding en des te groter het oppervlak van het filter dient te zijn om deze lucht erdoor te laten. Helpt dit je voldoende op weg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2002 10:42 #60480 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilter
Ja, bedankt. Nog een volgende vraag: hebben jullie dan ook een aansluiting op je luchtfilterhuis voor de (ontluchting-)slang die vanaf de oliedop loopt? Thanks!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2002 22:13 #60479 door
Beantwoord door in topic k&n luchtfilter
Neen, ik niet, bouwjaar 1962 namelijk.Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.