bezinemeter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-04-2002 13:11 #56919 door
bezinemeter is gemaakt door
sinds een jaartje doet mijn benzinemeter van mijn amazon 1965 het relatief eigenwijs: soms zit het naaldje lekker zoals gewoon te dansen, soms geeft ie volle tank, maar weet ik dat er nog maar de helft vol zit, dan op leeg alhoewel juist getankt e.d. meer; voor te tanken de kilometers in 't oog houden.Ik denk dat de vlotter hapert: is dit een juist vermoeden? Of kan het aan iets anders liggen?Ik neem aan dat de vlotter via de koffer los te koppelen is (die ronde gevezen plaat bovenaan de benzinetank)?En welke dichtingspasta moet er nadien gebruikt worden om de ronde opening terug lek- en geurdicht te krijgen, want dit is nu wel perfect het geval, dus zeer aangenaam.Dank voor reakties!Denis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-04-2002 17:31 #60585 door
Beantwoord door in topic bezinemeter
Voor dat je de vlotter eruit haalt, moet je eerst kijken of het kontakt goed is.Het kan zijn dat hij zo nu en dan geen doorverbinding maakt met aarde.Afdichten is het eenvoudigste met een nieuwe kurken pakking en aan beide zijden insmeren met vloeibare pakking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-04-2002 12:20 #60584 door
Beantwoord door in topic bezinemeter
Zou het te maken kunnen hebben met de weerstand die bij de benzinemeter zit (dashbord)???Mijn benzinemeter is ook niet al te lekker en ik weet 100% zeker dat de bedrading goed is, deze is geheel vernieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2002 10:34 #60583 door
Beantwoord door in topic bezinemeter
Sinds kort mag ik nu rijden met mijn combi en mijn benzinemeter blijft op vol staan. Reden 1 hij rijdt heeeeel zuinig, reden 2 ik rij op lucht, reden 3 er zou iets mis kunnen zijn met de benzinemeter, al weet ik niet wat. Aan de derde reden denk ik liever niet.Wie weet wat het zou kunnen zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 17:38 #60582 door
Beantwoord door in topic bezinemeter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 17:45 #60581 door
Beantwoord door in topic bezinemeter
Meestal is een misaanwijzing van een meter het gevolg van geen goede massaverbinding,De voltage stabilizer voor de benzine en koelwatermeting zit gemonteerd achterop de kilometerteller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 17:50 #60580 door
Beantwoord door in topic bezinemeter
Check de massa van de voltage stabilizer achterop de kilometerteller.Vaak zijn mismetingen te wijten aan geen goede massa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2004 23:25 #60579 door
Beantwoord door in topic bezinemeter
Wat is die voltage stabilizer precies?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.