lpg onderbouw 145

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-10-2002 21:59 #56449 door
lpg onderbouw 145 is gemaakt door
Ik heb een 145 uit '73. Ik wil zelf een lpg installatie installeren. Kan er een gebruikte tank in? Waaraan moet die voldoen? En past een onderbouw uit de 240 serie ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-10-2002 09:22 #62125 door
Beantwoord door in topic lpg onderbouw 145
Alle onderdelen van een "nieuw" ingebouwde LPG-installatie dienen gekeurd en gecertificeerd zijn (dus ook de tank). Als je niet de juiste papieren bij de installatiedelen hebt, zal de RDW nooit, maar dan ook echt NOOIT, de auto voor LPG goedkeuren omdat de veiligheid van de installatie niet te waarborgen is (en juist veiligheid lijkt mij de belangrijkste reden om het op de juiste manier te laten doen). Je zal (helaas) dus altijd bij een officiële LPG-inbouwer terecht moeten (en deze kennen alle (on)mogelijkheden tot inbouwen wel). Ik heb bij mijn Amazon combi bewust niet gekozen voor een onderbouwtank, maar een tank in de resevewielbak omdat ik een volwaardige benzinetank wil houden (bv. in Scandinavië is zo weinig LPG voorhanden dat ik niet op een 20 liter benzinetankje van tank naar tank wil rijden). Zelf heb ik heel goede evaringen met LPG Verkerk in Bunnik: 030-2625797. Misschien niet de goedkoopste maar wel goed werk en hij voert specifieke eisen van de gebruiker (jij en ik dus) perfect uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-10-2002 01:40 #62124 door
Beantwoord door in topic lpg onderbouw 145
vraag eerst mmar eens de keurinmgseisen op want tegenwoordig mag je geen spullen gebruiken die ouder zijn dan een jaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.