lpg-installateur

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2002 11:25 #56289 door
lpg-installateur is gemaakt door
Ik ben op zoek naar een (erkende) LPG-installateur in Almere en omstreken. Er zitten en twee in Almere zelf: Hemelaar (stop ermee) en Hoevens (wil geen oldtimers doen) waar ik dus niets aan heb. Heeft iemand ideeën, tips of adressen?Jeroen van SlootenVolvo 144 '68

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2002 11:44 #62619 door
Beantwoord door in topic lpg-installateur
Ik heb geen adres voor je, want ik woon in de omgeving van Eindhoven. Maar een LPG-inbouwer die geen oldtimers wil doen? Dat snap ik niet. De inbouwer waar veel mensen in deze omgeving naartoe gaan (Van Orsouw) moet het juist bijna alleen maar hebben van oldtimers!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2002 18:16 #62618 door
Beantwoord door in topic lpg-installateur
Tip: bel even de secretaris Henk Vlug van Regio-Midden. Telefoonnummer staat in colofon van VCM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-12-2002 20:00 #62617 door
Beantwoord door in topic lpg-installateur
Jeroen, ik heb hele goede ervaringen met de Groot Motorgas Systemen in Alkmaar. Met de Regio Noord West gaan wij hier elk jaar heen om de LPG installatie te laten stellen en te laten keuren op lekkages etc. In mijn 144 zit een B20 motor met daaraan een zeer simpele Lovato vacuum verdamper. De motor draait er uitstekend op en het verbruik op gas ligt met dit type verdamper tussen de 1 op 8 en de 1 op 10. De verdamper is ook niet echt duur, ik heb er 208 gulden voor betaald.Hein

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-12-2002 20:10 #62616 door
Beantwoord door in topic lpg-installateur
Dank voor de tip. Over je bekleding staat mijn reactie bij de re's.Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.