wil niet op benzine na lpg

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-01-2003 21:49 #56198 door
wil niet op benzine na lpg is gemaakt door
als mijn lpg op is in mijn amazon, dan lukt het mij niet om na overzetting met de schakelaar op benzine, de motor aan de praat te krijgen. Ik moet uitstappen, de benzineslang bij de carburateur loshalen en dan benzine met de mond aanzuigen (bah!), daarna loopt de motor pas op benzine. De benzineafluiter werkt prima, wie weet een oplossing, ook mijn vrouw zou hier mee gebaat zijn. groetjes marcel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-01-2003 22:44 #62943 door
Beantwoord door in topic wil niet op benzine na lpg
Dit lijkt op een lek membraam in de benzine pomp. Kijk deze eens na. Als hier een lekje in zit, zuigt de pomp geen benzine aan en loopt de peut terug in de tank als je op LPG aan het rijden bent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-01-2003 20:26 #62942 door
Beantwoord door in topic wil niet op benzine na lpg
Probeer ook eens tijdens het rijden over te schakelen naar benzine. Mijn Amazon met nwe pomp en dubbele carburateurs wil ook niet starten op benzine, nadat deze op gas heeft gereden. De carburateurs en de slangen zijn wellicht te ver leeg. Een beetje benzine in de carburateurs mikken (even luchtfilter verwijderen) en broemmm. Starten in 1 keer!Bij overschakelen op de snelweg wordt er sneller (meer toeren) benzine in de carburateurs gepompt en gaat het overzetten zonder problemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.