uitlaatspruitstuk-injectie

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 06:16 #55963 door
uitlaatspruitstuk-injectie is gemaakt door
Er zit een haarscheur in mijn spruitstuk,nou weet ik dat je dat kan laten lassen.Het andere probleem is waar en bij wie.Wie zou mij kunnen helpen aan een adres en misschien ook een prijs indicatie.Graag een bedrijf in de drechtsteden.B.V.D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2003 08:28 #63857 door
Beantwoord door in topic uitlaatspruitstuk-injectie
Jim,Ik heb geen adres voor je, maar kan je wel vertellen dat het lassen van gietijzer bijzonder moeilijk en problematisch is. Het "werkstuk" moet worden voorverwarmd en dan kan het op een speciale manier gelast worden. Probleem hierbij is gewoon het vele koolstof dat in het gietijzer van nature zit. En eenmaal gelast heb je alsnog kans dat in de zone naast de las weer een scheur kan ontstaan. Ik denk sowieso dat het goedkoper en makkelijker is om op zoek te gaan naar een ander spruitstuk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-04-2003 22:34 #63856 door
Beantwoord door in topic uitlaatspruitstuk-injectie
Bedankt voor de reactie Robert. Ik denk dat ik daar dan ook inderdaad sneller mee ben, anders wordt het ook nog dubbel werk. En daar heb ik niet zo heel veel zin in.Het moet wel een hobby blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2005 10:49 #63855 door
Beantwoord door in topic uitlaatspruitstuk-injectie
je kan het laten "locken", dit is een methode die veel in de scheepvaart wordt gebruikt om scheuren in gietijzeren motorblokken, pomphuizen maar ook piano frames te dichten. Bijvoorbeeld bij Doddema Locking in HI Ambacht, Wiert Doddema rijdt/reed zelf overigens ook in een klassieke volvo (164?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.