gasinbouw station

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2003 10:47 #55942 door
gasinbouw station is gemaakt door
Beste mensen,Iemand recent goede ervaringen met een bepaald LPG-inbouw-station in het midden van het land ? Vorige keer heb ik Vos uit Woudenberg een installatie in laten bouwen. Prima werk hebben ze geleverd, maar ik zoek nog een ander goed bedrijf, om prijzen te kunnen vergelijken. Alvast bedankt,Jaap Blijleven info@amazoncars.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2003 23:07 #63937 door
Beantwoord door in topic gasinbouw station
Ik ben tot heden zeer tevree met het geleverde werk van de Gebr. van Orsouw Eindhoven 040-2519388

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-04-2003 10:51 #63936 door
Beantwoord door in topic gasinbouw station
Jaap,In mijn combi heb ik het ruim een jaar geleden laten inbouwen bij LPG Verkerk, Rumsterweg 35 te Bunnik, 030-2625797, en hier heb ik heel goede ervaringen mee (Ik heb al 2 keer daar naar alle tevredenheid gas in een auto laten inbouwen). Misschien niet echt goedkoop, maar wel goed werk en precies uitgevoerd zoals ik het wou (dus inclusief vacuum boven de carburateur bij rijden op gas om naaldslijtage tegen te gaan). Bij mijn combi heb ik de gastank in plaats van het reservewiel laten leggen (53 liter), dit past net en aan één kant steekt de tank 1 cm boven de laadvloer uit. Dit had ik van te voren uitgemeten en acceptabel bevonden. Ik meen mij te herinneren dat ik rond 2000 Euro hiervoor kwijt was, maar voor de precieze getallen moet ik de rekening even opzoeken.Suc6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-04-2003 10:52 #63935 door
Beantwoord door in topic gasinbouw station
Ter aanvulling op het voorgaande: de eigenaar rijdt ook in een Amazon, dus daarmee is al snel en band geschapen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.