benzinedop lekvrij

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-10-2003 19:53 #55421 door
benzinedop lekvrij is gemaakt door
Ik begreep dat op de beurs in Utrecht lekvrije benzinedoppen werden verkocht? Hoevell kosten die en waar kan ik er een bestellen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-10-2003 19:59 #65891 door
Beantwoord door in topic benzinedop lekvrij
bij Gerrit Ter Haar, lid van de technische commissie, 35 euro, ik heb er een gekocht en hij ziet er goed uit en lekt niet, ik heb de tank helemaal volgetankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-10-2003 10:31 #65890 door
Beantwoord door in topic benzinedop lekvrij
Gaat het om een afsluitbare tankdop voor een combi?zoja dan kan de gewone tankdop van een sedan gebruikt worden (zie tips en trucs regio oost site) hierbij moeten alleen de kleine ontluchtingsgaatjes gedicht worden met een pennetje. Ik rij al 2 jaar met zo'n dop en heb nog nooit lekkage gehad. Dit is in ca. een kwartiertje, als je langzaam werkt te realiseren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-10-2003 12:44 #65889 door
Beantwoord door in topic benzinedop lekvrij
Die tip heb van een sedan-tankdop heb ik ook al eens gehoord, ik heb er toen ook een gekocht voor mijn combi. Maar die dop past helemaal niet? Het vulgat is heel anders (kleiner) dan bij de sedan blijkbaar? Ik rijd dus nog steeds met een lekke dop (als hij vol zit).<br>Groet, <i>Marko</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-10-2003 14:11 #65888 door
Beantwoord door in topic benzinedop lekvrij
Het gaat inderdaad om een combi die bij vol en halfvol lekker loopt te lekken. Ik zal eens proberen met een sedan, dan voor de tip!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-10-2003 08:52 #65887 door
Beantwoord door in topic benzinedop lekvrij
Het klinkt vreemd in mij oren.Ik heb de dop van mijn sedan afgehaald en zo op mijn combi gezet. Daarna natuurlijk de ontluchtingsgaatjes gedicht. Zijn er dan verschillende diktes van benzinevul openingen geweest??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-10-2003 11:52 #65886 door
Beantwoord door in topic benzinedop lekvrij
Door het vernieuwen van de zwarte rubberring van de tankdop is bij mij het lekken opgehouden. Te koop biju het V.O.D. of zelf te maken. Wellicht is dat een sympathiekere oplossing dan rond te gaan rijden met zo`n verchroomt ding.Cander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.