rvs uitlaat

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-11-2003 21:00 #55298 door
rvs uitlaat is gemaakt door
Ik ben aan vervanging van mijn uitlaat toe, en loop te denken aan eenrvs uitlaat.Omdat ik toch vaak korte stukken rijdt, heeft de uitlaat hieronder veel te lijden.Ik vraag me af of dit probleem met een rvs uilaat is opgelost, ze geven tenslotte 10 jaar garantie, of zitten hier addertjes onder het gras. Heeft iemand ervaring met een rvs uitlaat?Andre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-11-2003 22:40 #66400 door
Beantwoord door in topic rvs uitlaat
ik rij nu 2 jaar rond met zo'n rvs uitlaat, te kort om over ervaring te kunnen spreken. Bij een motorrevisie leek het me verstandig om ook de gehele uitlaat te laten vervangen, vandaar..... Voor die tijd had ik ± 10 jaar een originele Volvo uitlaat, op overwegend korte stukken ( < 30 km ) zonder enig probleem met doorroesten. In de vele jaren daarvoor heb ik ook uitlaten gehad van kwikfit en dergelijken, die gingen inderdaad minder lang mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-11-2003 07:55 #66399 door
Beantwoord door in topic rvs uitlaat
Recent de RVS-demper vervangen door normaal stalen versie vanwege loszittende delen ín de RVS-demper (rammelde verschrikkelijk, vooral stationair). Heb gehoord dat hiervan vaker sprake is bij RVS-dempers voor Amazon...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-11-2003 11:54 #66398 door
Beantwoord door in topic rvs uitlaat
er zitten zeker addertjes onder het grasik zou het niet doen hoor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2003 19:52 #66397 door
Beantwoord door in topic rvs uitlaat
"Addertjes on het gras" zijn er niet, waarschijnlijk echter wel merken van mindere kwaliteit. Wil je absoluut een perfect en goed passend (gemaakt) systeem, ga dan naar EPS/USA-Cars in Hoogezand. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Ik spreek uit ervaring.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.