k&n filter monteren

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-11-2003 13:09 #55279 door
k&n filter monteren is gemaakt door
Zojuist mijn nieuw (2de hands) K&N filter proberen te monteren op de stromberg carb van een B20, blijkt ie niet te passen. De bouten waarmee het deksel vast zit komen tegen de carburateur aan waardoor het filter er niet vlak tegenaan past. Hoort er tussen filter en carb een afstandsbus te zitten o.i.d.? Deze zat er niet bij.Gr.Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-11-2003 20:15 #66470 door
Beantwoord door in topic k&n filter monteren
Paar kleine hechtlasjes binnenin lossen dit probleem prima op. Let wel op, het is dun blik. Anders zou je kunnen overwegen die staafjes op een ander plekje te zetten met boren en een stripje staal ofzo onder de deksel van het filter ter bevestiging van het nieuwe plekje met behoud van de oude gaten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2003 08:50 #66469 door
Beantwoord door in topic k&n filter monteren
Ik heb een nieuw exemplaar gemonteerd, en daar hoort een kurken pakking tussen van 5 mm dik, waardoor het filter niet tegen de carb komt. Dus een stuk kurk pakken en de vorm even netjes uitknippen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-12-2003 18:04 #66468 door
Beantwoord door in topic k&n filter monteren
Heb toevallig gisteren het zelfde probleem gehad. Had ook geen kruk pakking meer. Ik heb toen maar gewoon het tussenstuk dat in de binnenkant van de originele filter(houder) zit achter de bouten gebruikt. Werkt prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.