benzinefilter/katterug

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 20:24 #54584 door
benzinefilter/katterug is gemaakt door
hallo volvovrienden,ik wil een benzinefiltervoor de benzinepomp plaatsen,maar heb tewijnig ruimte.de bestaande kopere/staale leiding komt met een haakse bocht naast de startmoter naar boven ongeveer 10 cm van debenzinepomp dan met een stukje benzineslangop de benzine pomp.de vraag mag ik leidingonder de startmoter afzagen,zodat ik met eenlanger stuk benzineslang met filter plus klemmen,op de benzinepomp aan kan sluiten zo dat ik meer ruimte heb.is dat geen probleem voor de apk.bvd dicknaar boven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 21:00 #69137 door
Beantwoord door in topic benzinefilter/katterug
Kun je gerust doen, geen APK-problemen. Zorg dat het filter wel helemaal vrij hangt en nergens tegenaan (kapot) kan slaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-06-2004 19:06 #69136 door
Beantwoord door in topic benzinefilter/katterug
<p>Sorry, dit heeft niets met het onderwerp te maken, maar is een verzoek aan Ben: <br>E-mail aan jouw hotmail-adres komt onbestelbaar retour. Kun je mij je actuele e-mailadres laten weten? Bvd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-06-2004 19:11 #69135 door
Beantwoord door in topic benzinefilter/katterug
Hoi Gert, mijn email adres is bflierman@hotmail.com Werkt gewoon aangezien ik ook de meldingen van dit forum krijg. Of heb je een attachment dat groter is dan 1MB? Dan zal dat het misschien zijn, maar dan heb ik eventueel nog wel een ander adres.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-06-2004 21:21 #69134 door
Beantwoord door in topic benzinefilter/katterug
Zit er trouwens geen filter in de benzinepomp zelf? Persoonlijk vind ik een benzinefilter ná de pomp ook een goede optie, al is het maar om de drukpieken die de pomp geeft af te dempen. Graag reactie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-06-2004 10:52 #69133 door
Beantwoord door in topic benzinefilter/katterug
Ik de pomp zelf zit geen filter. Aangezien je die ook niet los kan halen (de meeste tenminste) lijkt me dat ook niet erg handig.<br>Een filter na de pomp heeft naar mijn idee geen toegevoegde waarde. Het eerste filter zal eventueel vuil al tegen gehouden hebben (als het goed is) en ook als 'buffer' heeft het geen nut aangezien vloeistof zich niet laat samenpersen (tenzij je een luchtbel in je filter hebt hangen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.