stotent optrekken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-07-2004 21:06 #54510 door
stotent optrekken is gemaakt door
Hallo,Ik ben een aantal jaren in het bezit van een 142 uit 1970. Geweldige auto, inmiddels ook veel aan gedaan, maar met een klein irritatietje.;En wel het volgende: Als ik optrek dan begint de auto af en toe te klapperen dit gebeurt ook als ik nog maar net rol en weer in zijn een door wil rijden. Dit gebeurt echter niet als ik of de auto zwaarder heb beladen danwel een aanhanger meeheb of hem langere tijd (4 week) stil heb laten staan. Dat met die aanhanger gebeurt sporadisch en alleen als mijn vrouw de v70 mee heeft.NB> Ik heb geen speling op de aandrijfas en de kruiskoppelingen zijn vervangen. Er is niemand die mij een antwoord kan geven op mijn probleempje, weet iemandvan jullie het?Met vriendelijke groet van een aankomend lid,Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-07-2004 07:05 #69425 door
Beantwoord door in topic stotent optrekken
Kinkt als de koppeling. Probeer hem eens na te stellen en als dat niet kan of helpt is hij versleten of zijn de plaat vettig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-07-2004 18:21 #69424 door
Beantwoord door in topic stotent optrekken
Grote kans op een versleten/verglaasde koppelingsplaat. Vooral als het alleen in de eerste versnelling gebeurt op het moment van wegrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.