tip: gas/benzine schakelaar ama

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-09-2004 14:21 #54287 door
Ik heb gisteravond eens lopen rommelen met een aantaal schakelaars. Wat blijkt, je kan een ruitenwisserschakelaar gebruiken als gas/benzineschakelaar.Ik vond dat knopje onderaan het dashbord zo lelijk ... en heb nu een extra ruitenwisserschakelaar op mijn dashbord. Helemaal ingedruk gas, 1 klikje uit gas-shoke, 2 klikjes neutraal (om je carburateur leeg te rijden wanneer je van benzine naar gas gaat), 3e klikje (oorspronkelijk sproeier) benzine.Het staat prachtig en alleen voor de kennner niet origineel. Nou nog een knopje met B/G erop zien te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-09-2004 22:26 #70460 door
Beantwoord door in topic tip: gas/benzine schakelaar ama
Leuk idee. Als je nu ook de schakeling van Huke Basart gebruikt om de normale benzinemeter ook als "gasmeter" te laten werken is het helemaal leuk voor elkaar.B/G zul je er zelf op moeten schilderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2004 10:35 #70459 door
Beantwoord door in topic tip: gas/benzine schakelaar ama
Ik heb lang staan twijvelen, maar vond 30€ toch een beetje veel voor zoiets leuks. Maar misschien dat ik volgend jaar alsnog door de knieen ga.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2004 18:38 #70458 door
Beantwoord door in topic tip: gas/benzine schakelaar ama
Kijk eens op mijn site www.tinustechniek.tk > Gebruiksamazon > De Amazon als je het voor 1,- wil doen ipv 30,-.Ik rij er al een paar jaar mee nu, werkt perfect.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.