stationair op lpg

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 08:34 #54284 door
stationair op lpg is gemaakt door
Mijn 142 loopt prima op lpg, maar heeft moeite met stationair lopen. Als ik een tijdje constante snelheid rij en trap dan de koppeling in, slaat hij vaak direct af. Als ik langzaam rij niet. Iets met de vacuumregeling van de verdamper? Kwestie van schoonmaken of moet ik aan een nieuwe verdamper denken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 08:58 #70480 door
Beantwoord door in topic stationair op lpg
1. Laat je afstelling eens nakijken bij een garage.2. Knijp je luchtinlaat. Laat deze bijv. niet vooruit wijzen naar je grill, maar buig hem om zodat er geen directe luchtstroom instaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 19:26 #70479 door
Beantwoord door in topic stationair op lpg
Zal waarschijnlijk komen door je 'overdruk' onder de motorkap tijdens hogere snelheden. Mijn amazon met B18A en Stromberg deed dat precies zo. Je vacuum in je carb. valt weg en je gasflow wordt zo dus te laag. <br>Afgezien van het probleem, waarom laat je je auto niet gewoon uitrijden ín de versnelling?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2004 20:21 #70478 door
Beantwoord door in topic stationair op lpg
het zal zeker met het motorvacuum te maken hebben, tot voor kort sloeg hij niet af, nu wel, dus er moet toch iets niet in de haak zijn. Laten uitrijden in de versnelling doe ik ook, maar ik wil de auto verkopen en dan moet hij wel ok zijn.bedankt voor het meedenken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2004 21:30 #70477 door
Beantwoord door in topic stationair op lpg
Je auto is ook wel ok hoor. Dit is geen gebrek/defect, maar gewoon een onvolkomenheid in de LPG-installatie. Je kunt proberen het stationairschroefje iets verder open te draaien waardoor je bij een laag toerental niet meer zo afhankelijk ben van een vacuum. Maar ook als dat niet helpt zou ik me niet druk maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2004 12:54 #70476 door
Beantwoord door in topic stationair op lpg
Onstekingstijdstip moet zeker goed staan,is (was) mijn combi ook zeer gevoelig voor,Ook kan valse lucht een oorzaak zijn. Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.